wrzos na aukcji.... niezła okazja :-D

11. Data: 2005-04-15 06:21:57

Temat: Re: wrzos na aukcji.... niezła okazja :-D
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> konkretnie) kupionych w kilku miejscach i większość kwitnie od wiosny parę
> miesięcy co roku. Myślałem że to norma u tych roślinek. Dziwne.
> Pozdrawiam
> KryH

Rośliny które u Ciebie rosną to wrzośce. Żaden z wrzosów nie kwitnie w takim
terminie. Najwcześniejsze wrzosy zakwitają pod koniec lipca. Biorąc pod
uwagę, że wrzośce zimowały u Ciebie i że kwitną wiosną należy się
spodziewać, że możesz mieć jeden z dwóch gatunków: Erica x darleyensis lub
Erica carnea.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

12. Data: 2005-04-15 06:26:39

Od: "KryH" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:d3nmn1$25j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Rośliny które u Ciebie rosną to wrzośce...

Dzięki, w takim razie dosadzę tam wrzosów, dobrze myślę?

Pozdrawiam
KryH

13. Data: 2005-04-15 06:44:56

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, w takim razie dosadzę tam wrzosów, dobrze myślę?
> Pozdrawiam
> KryH

Nie ma potrzeby dosadzania wrzosów na siłę. Mogą sobie tam i wrzośce rosnąć.
Jedynie może warto uzupełnić rabatę o wrzośca pospolitego czy wrzośca
bagiennego (Erica cinerea i Erica tetralix) żeby coś kwitło w ciągu lata.
Potem przyjrzyj się jakie masz wrzosy i wrzośce które tam rosną. Wśród
wrzośców można znaleźć takie, które zakwitają już w grudniu np. biały Erica
x darleyensis White Perfection czy Erica carnea Snow Queen. Do tego dosadź
wrzosy pączkowe, takie jak Marleen czy Alexandra, które zakwitają około
września i trzymają kwiat aż do obcięcia pędów (kolor zachowują z reguły do
pierwszych mrozów) i tym sposobem będziesz miał kolorową rabatę cały rok. W
przerwie między kwitnieniem wrzośców (wczesne kończą kwitnienie w maju a
letnie zaczynają na początku lipca) będą akurat kwitły różaneczniki.

14. Data: 2005-04-15 11:22:49

Temat: ciecie wrzosów
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał, czy już można?
Boję sie przymrozków, ale niektóre gatunki już wypuszczają nowe listki.

Edyta

15. Data: 2005-04-15 11:28:50

Temat: Re: ciecie wrzosów
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Rafał, czy już można?
> Boję sie przymrozków, ale niektóre gatunki już wypuszczają nowe listki.
> Edyta

Ja już przyciąłem. Myślę, żo to najwyższy czas.

16. Data: 2005-04-16 10:42:28

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm>
listki.

> Ja już przyciąłem. Myślę, żo to najwyższy czas.

Coś się mi wydaje, że mieszkasz jednak w cieplejszej okolicy niż Edyta.
--
Pozdrawiam, Jerzy

17. Data: 2005-04-16 17:27:23

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś się mi wydaje, że mieszkasz jednak w cieplejszej okolicy niż Edyta.

Ja też już obcięłam swoje gdy zobaczyłam że ponad pozostałościami
kwiatów wypuściły listki.

Serdecznie Miłka

Magnolie
Kwiatek biały i różowy