wrzosowisko

11. Data: 2000-03-17 08:02:52

Temat: Re: wrzosowisko
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:

> Jeśli jesteś z Pn-Wsch to niedaleko masz wspaniałe arboretum k. Supraśla w
> kierunku na Sokołdę. Wart zobaczyć, jest wspaniałe.

w kopnej gorze.
byloby wspanialsze, gdyby im nie kradli, oraz gdyby w upalne
bezdeszczowe lata podlewali przynajmniej te mlode rosliny.
pozdrawiam
j.t.

12. Data: 2000-03-28 21:09:27

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jajo!
Ja mam wrzosy a ten "agent" to wrzosiec. Jest dokładnie odwrotnie niż
myślałem! Ale na szczęście intuicja mnie nie zawiodła. Zawsze obcinałem to
co uschniete. Tak zrobiłem i tym razem [poza jednym wrzośćcem oczywiście].
Płaciłem za wrzośćce mam wrzosy. (Kto winien? Szkółkarz czy sprzedawca?)
Ale jajo!
Pozdrawiam, jerz.

Niesamowite...
--Zeliwne meble ogrodowe--