wspólne spanie

131. Data: 2002-07-12 06:26:10

Temat: Re: aktywnosc dzienna a spanie w nocy bylo: Odp: wspólne spanie
Od: "Tashunko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:agkv0e$fm6$1@news.tpi.pl...
> No tak. Przepraszam, podobny sklad na psd i psr plus nadmierna
aktywnosc
> poprzedniego dnia (ach ten Palm ;-))) ) plus pozna pora spowodowaly,
ze
> bylam przekonana ze gadamy na psd.
> Przepraszam :-)

Jednym słowem - moja wina , co???
Nie dość , że Palm , to jeszcze moc wrażeń dla Miśka - ale skoro usnął
zaraz po moim wyjściu to chyba nie tak źle:)))))
Powiedz raczej jak Ty usnęłaś , jeśli długo nie mogłaś zasnąć i
przeważałaś nasze spotkanko to może na Ciebie też dobrze
podziałałam?:)))))))))

A tak serio: wiem o czym mówisz. Kiedyś też tak miałam : nie mogłam
usnąć , niekiedy do rana się rzucałam , bo cały dzień przelatywał mi
przez zwoje mózgowe. Straszne to było - czasem jeszcze jest :( !
Bywało ,że wstawałam i dałabym wszystko aby ktoś mógł na noc
wymontować mi " głupie myślenie" , tak , abym w końcu spokojnie mogła
usnąć. Spokojnie i bez koszmarnych snów.

Jeśli chodzi o Michałka to myślę, że ma normalne objawy i nie musisz
mu nic ograniczać. W końcu , jak sama wspomniałaś poznaje świat , uczy
się go i nie możemy mu tego zabierać:)

Pozdrowionka.
Joanna