współuzależnienie

następny post »
Data: 2003-09-26 18:21:20
Temat: współuzależnienie
Od: "Aga" <a...@n...pl>

Cześć wszystkim! Poradźcie mi proszę, jak namówić moją matkę, która jest od
dłuższego czasu w depresji, do tego, aby udała się do psychologa albo na
jakąś terapię?
Mój ojciec pije odkąd pamiętam. Nie bez przerwy, miewa "ciągi", potem trzeba
go pilnować, pozbawiać możliwości napicia się, aż w kilka dni wytrzeźwieje.
Potem oczywiście udaje, że nic się nie stało, nie uznaje nawet za stosowne
powiedzieć "przepraszam", a mama nie potrafi zapomnieć o tym, co się stało.
Nie mogę pomóc ojcu, ale jak JEJ pomóc???