wyciszenei drzwi wejsciowych

1. Data: 2007-01-25 19:43:53

Temat: wyciszenei drzwi wejsciowych
Od: "burz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydawalo mi sie, ze nie moze juz byc wiekszego badziewia, jesli chodzi o
przenikalnosc akustyczna, od moich starych drzwi blokowych. Mylilem sie - po
zakupie nowych drzwi klasy B dopiero teraz uslyszalem kazdy szmer z klatki
schodowej:(
Chcialbym w chocby niewielkim stopniu wyciszyc te drzwi - warunek: od
zewnatrz i zeby nie bylo szpetnie. Mieszkam na ostatnim pietrze. Co
polecacie? Korek z Castoramy czy moze cos innego...
pozdr, burz

ps.
To sa te drzwi, model ZOL:
http://www.key-lock.pl/oferta.html

2. Data: 2007-01-26 08:19:56

Temat: Re: wyciszenei drzwi wejsciowych
Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 25, 8:43 pm, "burz" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> zewnatrz i zeby nie bylo szpetnie. Mieszkam na ostatnim pietrze. Co
> polecacie? Korek z Castoramy czy moze cos innego...

Jeśli to są te drzwi, tj podwójny ocynk ze styropianem wewnątrz to
raczej masz problem ze spasowanie bądż wogóle z ościeżnicą.
Styropian jest raczej dobrym izolatorem dźwięków (a w każdym razie
powinny lepiej tłumić niż starsze).
Podejżewam że jedyne skuteczne to będzie założenie drugich drzwi.
Wtedy komora powietrzna działa bardzo dobrze.

--
ZZ@private

3. Data: 2007-01-26 13:56:33

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ napisał(a):

> Podejżewam że jedyne skuteczne to będzie założenie drugich drzwi.
> Wtedy komora powietrzna działa bardzo dobrze.

No i porządny szczelny próg.

Marg
--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

odkurzacz - proszę o opinie
jaka pralka do 45 cm głębokości z ładowaniem od frontu
AGD części zamienne - obowiązek dostępności.
Oświetlenie paneli
Petycja do UPC w sprawie wycofania BBC Prime