wykończenie stanu developerskiego - od czego zacząć?

1. Data: 2007-01-19 21:07:13

Temat: wykończenie stanu developerskiego - od czego zacząć?
Od: "Tomek" <t...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Za kilka miesięcy odbieram domek od developera i co za tym idzie musze
zaplanować wykończenie lokum.
Musze pomalować ściany, zrobić podłogę (parkiet i deska barlinecka), zrobić
schody (nie wiem jeszcze czy drewniane czy żelbetowe) położyć kafelki w
łazience i ubikacji w kuchni pewnie też, wstawić armaturę, framugi i drzwi
wewnętrzne.
Moje pytanie od czego zacząć. Musze wynająć fachowców a trzeba ich
rezerwować ma 3 miesiące wcześniej dlatego powoli przymierzam się do
negocjacji ;-)

2. Data: 2007-01-19 21:18:14

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek <t...@u...interia.pl> wrote:

> zrobić schody (nie wiem jeszcze czy drewniane czy żelbetowe)

Na żelbetonowe już za późno, te muszą być robione łącznie z
konstrukcją budynku. Teraz tylko drewniane albo stalowe.

> [...]
> ich
> rezerwować ma 3 miesiące wcześniej dlatego powoli przymierzam

Zaczynasz od najbrudniejszych rzeczy (kafelki, framugi, wszelkie
kucia itp.), poprzez malowanie, na podłogach skończywszy.
Pewnym wyjątkiem są parkiety - jest szkoła mówiąca, że najpierw
parkiet, cyklinowanie i lakierowanie, a dopiero potem po
dokładnym zabezpieczeniu podłogi malowanie. Osobiście jestem
przeciw, wydaje mi się, że o wiele łatwiej uchronic ściany przed
uszkodzeniem przy robieniu podłogi i na końcu je omieść
odkurzaczem z pyłu po cyklinowaniu, niż upilnować roboli, żeby
nie szurali drabiną, nie upuszczali narzędzi itp.

J.

3. Data: 2007-01-31 21:58:27

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw mokre, potem suche, i do góry do dołu.
JaC

It has removed 2992 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Grzejniki aluminiowe a podzielniki.
Ciśnieniowy ekspres do kawy
gdzie tani blat knglomerat?
Problem z plyta ceramiczna Whirlpoola AKR 105 IX
bosch GBH 2-24 DSR naprawa w warszawie (wiertarka)