wykowanie w ścianie nośnej

1. Data: 2003-08-20 12:04:13

Temat: wykowanie w ścianie nośnej
Od: "Rapi" <r...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam do zrobienia przejście w ścianie nośnej w niedużym domku.
Oczywiście zasięgałem opinii fachowców jak się do tego zabrać itd. i
nadszedł czas na zakup elementów. I tu pojawił się problem. Jak to określił
fachowiec: "wstawi Pan dwuteownik 14 i będzie ok". Jeśli ktoś mógłby mnie
wtajemniczyć co oznacza wymiar 14 i w jaki sposób wogóle są ozanczane
dwutowniki (żebym wiedział o czym mówi sprzedawca)

Dzięki za każdą pomoc

1. Data: 2003-08-20 12:05:59

Temat: Re: wykowanie w ścianie nośnej
Od: "Rapi" <r...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

w temacie oczywiście powinno być "Wykuwanie"

1. Data: 2003-08-20 12:33:05

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rapi" <r...@w...com.pl> napisał w wiadomości

> fachowiec: "wstawi Pan dwuteownik 14 i będzie ok". Jeśli ktoś mógłby mnie
> wtajemniczyć co oznacza wymiar 14 i w jaki sposób wogóle są ozanczane
> dwutowniki (żebym wiedział o czym mówi sprzedawca)

Chodzi o jego szerokość w cm. Możliwe, że są jeszcze inne niuanse w
oznaczeniach - nie dam głowy.

J.

1. Data: 2003-08-20 14:19:21

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
określił
> fachowiec: "wstawi Pan dwuteownik 14 i będzie ok".
albo nie bedzie :(
znajdz lepszego fachowca jak sie chce podciag z dwuteownika wykonac to
trezba by było fragment stropu na czas wykucia dziury na 2T czyms
podeprezcz a to jezst troche upierdliwe w sumie polecam zrobiennie
podciagu z dwóch ceowników
in eny wej 14 to sie mów na @T 140 mm przy czym oznacza to z grubsza
wysokośc tego dwuteownika
pzdr
huck

1. Data: 2003-08-21 08:47:10

Od: "Rapi" <r...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a dlaczego z 2 ceowników? Czy wówczas wykuwam miejsce na jeden, instaluję
go, i wykuwam miejsce na drugi bez całej zabawy z podpieraniem stropu czy
może jest to lepsze konstrukcyjnie rozwiązanie?

Użytkownik "huck" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> trezba by było fragment stropu na czas wykucia dziury na 2T czyms
> podeprezcz a to jezst troche upierdliwe w sumie polecam zrobiennie

szafa w łazience?
deska do mebli
Problem ze zmywarka
Brodzik lewostronny
Gdzie w Warszawie jest duza ekspozycja kabin masazowo-parowych?