wykwintny obiad

1. Data: 2007-02-08 10:07:26

Temat: wykwintny obiad
Od: "fil" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Oragnizuje rodzinną imprezę dla 7 osób, chcialbym zrobić coś ciekawego
w stylu danie mięsne z przystawką, oczywiście podane w sposó
artystyczny, sztuka kulinarna nie jest mni obca także żadnego wyzwania
sie nie obawiam. Mięso najlepiej wieprzow( cala lodówę jego mam) ale
moga byc też inne sugestie.
Z góry dzięki za pomoc.

Przy okazji podam mój ostani pomysł na szynke pieczoną w piekarniku
nazwijmy to jako wkupne
Podałem to na imprezie sylwestrowej juz po północy
1.Około 1 kg natarty przyprawami wg. gustu i upieczona w piekarniku.
2.Farsz grzybowo - marchewkowy:
- grzyby suszone namoczyć, gotować,
- pokrojic grzyby i podsmażyć na patelni,
- cebulę zeszklić,
- marchewka na tarce starta - grube wióry i poddusić na patelni na
masełku np.
- wszystkie składniki polaczyć razem i dodać bulionu gotowąc razem aż
powstanie gesty sos, farsz.
3.szynke upieczoną wyjąć z piekarnika pokroić na plastry przekladając
farszem.
4. poadwałe z bagietka zapiekana w piekarniku z masłem czosnkowym i
ziołami.
macieko

2. Data: 2007-02-10 02:04:22

Temat: Re: wykwintny obiad
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 10:07, "fil" <m...@g...com> wrote:
> [...]
> farszem.
> 4. poadwałe z bagietka zapiekana w piekarniku z masłem czosnkowym i

Przepis na filety drobiowe nadziewane morelami:

Ilosc filetow taka jaki Ci bedzie potrzebna,
Maslo
Marchweka w zaleznosci od ilosci filetow
Suszone morele
Makaron wstazki
maka ziemniaczna - nie koniecznie
smietna kremowka opakowanie 150-200ml
wywar z rosolu moze byc z kostki
sol, pieprz

W filetach robisz 'kieszenie' do ktorych wciskasz pare sztuk moreli,
filety przyprawiasz. Nastepnie podsmazyc je na masle, tylko
przyrumienic.
Marchewke pokroic w kostke, zalac wywarem tak aby byla lekko
przykryta. Na marchewke polozyc filety wszystko dusic do miekkosci
marchewki . Wyciagnac filety jak bedzie marchewka gotowa, przelozyc do
goracego piekrnika. Smietane wraz z layzka masla dodac do marchewki i
lekko zagotowac tak aby zrobil sie sos (mozna dodac maki
ziemniaczanej, ja robie bez) Ugotowac makaron wstazki. Ugotowany
makaron al dente na talerze, na makaron filety, wkolo makaronu
marchewka. Mozna przybrac brokulami, ladnie wyglada.
Do moreli mozna dodac suszone sliwki, naprzemian.

Janusz
Sorry za literki

ryby
outcook
makaron z obiadu
gdzie kupic meble kuchenne ??
Dyktatura bluzgającego resztkomózgowca ?