wysoka temperatura i bol glowy u dziecka

1. Data: 2008-06-27 11:23:17

Temat: wysoka temperatura i bol glowy u dziecka
Od: sh <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moj 6-letni synek od wczoraj skarzy sie na bol glowy i ma wysoka
temperature dochodzaca do 40 stopni.
Caly wczorajszy poranek zachowywal sie normalnie. Jak zwykle bawil sie
na podworku, jezdzil na rowerze. Nic mu nie dolegalo. Dopiero ok 14-ej
troche przycichl, dostal rumiency na twarzy, a po zmierzeniu temperatury
okazalo sie, ze ma 39,7.
Dostal dwie lyzeczki Ibufenu i temperatura spadla troche, po czym zasnal
i obudzil sie ok 20-ej z temp. 40 stopni. Pojechalem z nim na pogotowie.
Osluchali pluca, zobaczyli gardlo, zbadali reakcje, pouciskali brzuch i
szyje, przepisali czopki przeciwgoraczkowe i antybiotyki.
Ok polnocy znow wyskoczyla wysoka temp., wiec dostal czopek i przespal
do rana. A dzis rano o 7-ej znow 39 stopni, znow czopek, znow temp.
spadla, po czym w poludnie znow 40. Pojechalismy wiec do lekarza, ktory
nic konkretnego nie stwirdzil. Dostalismy skierowanie na badanie do
szpitala.

Myslalem, ze to cos od zoladka, poniewaz przedwczoraj wieczorem i
wczoraj rano jadl lody. Nie boli go jednak brzuch, nie ma nudnosci, nie
musi przesiadywac w ubikacji. Czyli zoladek raczej wykluczony, chociaz
na wikipedii pisze ze objawy salmonelli moga wystapic dopiero po 18-24
godzinach.

Gardlo czyste, kaszlu nie ma, kataru nie ma. Na sloncu przebywal, ale
nie tak dlugo, zeby dostac udaru.

Jedno, dwu lub trzydniowka to chyba to nie jest, bo to dotyka raczej
mlodszych dzieci do 3-go roku zycia, a mlody ma juz 6 lat.

Nie znalazlem zadnego rumienca na ciele, ktory mogl byc spowodowany
ukaszeniem kleszcza, wiec to chyba tez nie ten trop.

Co to moze byc? Czy ktos sie spotkal z takimi objawami? Bol glowy i
goraczka - nic pozatym.

sh

2. Data: 2008-06-30 07:42:54

Temat: Re: wysoka temperatura i bol glowy u dziecka
Od: sh <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sh wrote:
[...]
> Gardlo czyste, kaszlu nie ma, kataru nie ma. Na sloncu przebywal, ale
> nie tak dlugo, zeby dostac udaru.
[...]

Moze sie komus przyda. Wszystko juz wiadomo. Dopiero 4-ty w kolejnosci
lekarz, Pani doktor pediatrii w szpitalu dzieciecym w Krakowie na
Prokocimiu zdiagnozowala co jest mojemu dziecku. ANGINA.
Nikt wczesniej tego nie stwierdzil, bo sie niedokladnie przygladali.

Faktem jest, ze trudno bylo ta angine zdiagnozowac, poniewaz "ropa"
usadowila sie glebiej niz zwykle i przez to synek nie odczuwal bolu
gardla. A wszystko ponoc dlatego, ze w zwiazku z podcieciem migdalkow
pare miesiecy temu ropien nie mial sie gdzie zagniezdzic w gornych
partiach gardla, wiec zszedl sobie nizej. Nie bolalo, nie bylo widac, a
temperatura siegnela w najgorszym momencie 41 stopni. Uff, dobrze, ze
juz jest lepiej.

sh

3. Data: 2008-06-30 11:14:11

Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sh <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> ukaszeniem kleszcza, wiec to chyba tez nie ten trop.
>
> Co to moze byc? Czy ktos sie spotkal z takimi objawami? Bol glowy i

Witam pana lub panią i współczuje że pani nabawiła się trochę nerwów życzę
zdrowia dla dziecka i rodziców

Całym mnie zaczesło i strasznie się zdenerwowałem co za służba zdrowia co
za lekarze po prostu brak mi słów
Tacy są polscy lekarze po prostu szok

nerwoból
Granulocytów mało