[wyzalam sie] Rece opadaja :((

101. Data: 2003-04-03 17:53:28

Temat: Re: [wyzalam sie] Rece opadaja :((
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl>
napisał w

> Tak, tak. Moja profesorka od muzyki zalecła w takich
razach patrzenie na
> irytujacą osobę uważnie i dobitne wypowiedzenie do niej w
mysli "mam cię w
> dupie".

Tylko trzeba przy tym uważać, żeby sie nie zapomnieć i nie
powiedzieć tego na głos ;-)))

Pozdrawiam
MOLNARka ... stosująca ww metodę ;-)

102. Data: 2003-04-03 18:19:35

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> popełnił(a)
co następuje:

| :->
| Ja tak z boku dyskusji: czyjeś zamknięcie się baardzo łatwo pomylić z
| wpisem do kaefa. Zwłaszcza, gdy ma się nieograniczną pewność co do
| własnej racji...

(1) Przyznaję rację, KFów nie wziąłem pod uwagę (a Ty byś wzięła po
zaledwie tygodniu obecności na grupie? :])
Pomijam już fakt darzenia szacunkiem osób lubiących czytać tylko ludzi się
z nimi zgadzających :)
(2) Czy ja mam nieograniczoną pewność co do własnych racji? :) Nie sądzę -
zresztą nawet pkt (1) o tym świadczy :)
Zadałbym pytanie innej treści: Czy wszyscy tu pokończyli psychologię z
ukierunkowaniem na: osobowość a rzeczywistość wirtualna? :) Każdy ma
wszelakoż zdanie na mój temat :)

Podsumowując: 'prymitywny cham i prostak nie na poziomie, orangutan będący
wzorem głupoty (boniedydy), erotoman-gawędziarz (Sowa) o nieograniczonej
pewności co do własnej racji (Agnieszka Krysiak)'.
Mam wrażenie, że coś ominąłem - azaliż i bez tego lice me purpura pokryła
:)

Najśmieszniejsze jest jednak to, że Ci, którzy wiedzą o mnie najwięcej,
siedzą cicho :]

(3) "Prawda krytyk się nie boi" oraz "Jeśli pogardza się prawdą, nie ona
na tym traci" - skąd zatem owe KFy? :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

103. Data: 2003-04-03 18:21:06

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Sowa <m...@w...pl> popełnił(a) co następuje:

| To prawda :-)

Zza pleców żony? :)
Specjalnie to ja się nawet nie zdziwiłem.
Jeśli masz na mnie KFa, to siedź Waszmości cicho - jeśli natomiast podjąć
dyskusję ze mną Twa wola, KFa skasowuj i zza białogłowej pleców niczym
psiak nie ujadaj :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

104. Data: 2003-04-03 18:21:49

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ puchaty <p...@w...pl> popełnił(a) co
następuje:

| Ups! poszło z konta żony.

A juz myślałem, że o sobie z tym KFem :]
Zwracam honor, Puchatku :)

105. Data: 2003-04-03 18:24:43

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ boniedydy <b...@z...pl>
popełnił(a) co następuje:

| Hmmm.... Dzięki Tobie, Agnieszko, wiem, że kolega Z.Boczek, który
| bezpiecznie siedzi u mnie w kaefie, jednak coś pisze na grupę... Nie
wiem co
| prawda, czy ta wiedza cokolwiek zmienia...

Ha! :)
A ja Ją dziś chwaliłem - biedula tego nawet nie przeczyta :]
No nic - Her choice, Her future :)

Aaa, jeszcze taki szczegół: Jaki ze mnie Twój kolega, skoro w Twoim KFie
siedzę? :)
Sorry... zapomniałem - politycznie poprawna wszakże ;)

Może zmienimy topic na "Z. Boczek i jego uroczek"? :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek.

106. Data: 2003-04-03 18:26:53

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ monia <m...@p...com> popełnił(a) co
następuje:

| A skąd wiesz, że tego nie bierze pod uwagę? Dla wierzących rodziców
| jest to dramat, jeśli dziecko nie bierze ślubu kościelnego.m.

Wierzący rodzice za coś BARDZO WAŻNEGO uważają spotkanie w gronie całej
rodziny na święta.
Poza tym sądzę, że nie pisałaby tego, co zacytowałaś powyżej, gdyby Jej
ojciec był (głęboko) wierzący i miałoby to dla Niego znaczenie.
Widocznie argumenty typu 'to grzech, nie cudzołóż' nie padały.

107. Data: 2003-04-03 19:52:57

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> "Z. Boczek" <z...@w...pl> wrote in message

> wiesz co akurat dla mnie pytania zawarte z poscie Duni nie byly
> ingerowaniem z buciorami. ale to juz kwestia osobistej granicy "buciorow"

To chyba święta jesteś. Znam dziewczynę, która na pytanie "kiedy dziecko"
nieomal wpadała w szał. Bo "nikt jej z buciorami w życie nie właził"...

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

108. Data: 2003-04-03 19:54:06

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dupie". Faktycznie od razu poprawia samopoczucie i pozytywnie nastraja do
> rozmówcy. Ale nie wiem, czy o taki rodzaj humoru chodziło ;)

To tak jak ze starym sposobem na tremę - wyobrażać sobie publiczność na
golasa. Działa!

JoP

109. Data: 2003-04-03 20:01:37

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> wrote in message
>
> dlatego zycze wiekszej cierpliowsci i wyrozumialosci dla swoich rodzicow.

A co z cietrpliwością, wyrozumiałością rodziców względem dzieci?
a w końcu się mówi grzecznie, że

> grzeczne ultimatum? :-) tak, na pewno celna kara! brawo!

Mam wrażenie, Iwonko, że nie znasz tego problemu od środka, czyli nie
musiałaś wyznaczyć granicy: "odtąd to moja sprawa i rodzicom nic do tego"

> mowimy o tych co sie pytaja czy o rodzicach?

Jaka różnica? Rodzice też bywają nietaktowni. Zwłaszcze, jeśli setny raz
dajesz do zrozumienia, że dziecka na razie nie będzie, a rodzic zamiast
przyjąc do wiadomości, wyciąga swojego widzimisia na ten temat.

> kwestia podejscia do tatusia. jesli traktujemy tatusia jak faceta
> spod budki z piwem co to sie pyta kiedy zajde w ciaze, to jest bardzo
> nietaktowny, jesli mowie o moim ojcu, to jest to czlowiek, ktory sie
> o mnie martwi.

A jeśli martwi się nie o ciebie, tylko o to, co ludzie powiedzą, że jego
córka nie dość, że bez ślubu, to jeszcze tyle lat i dziecka nie ma?

110. Data: 2003-04-03 20:16:50

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

agi ( fghfgh ) wrote:

> Kiedy przestanie Cie to az tak dotykac- wtedy bedzie Ci latwiej zniesc
> te nalegania a nawet kwitowac je z humorem.

Obawiam się, że to mało prawdopodobne. Ojciec Duni wygląda na toksycznego
rodzica, i dopóki Dunia nie zmierzy się z jego wymaganiami i nie odetnie
się od wszystkiego psychicznie, zawsze będzie jakaś zadra, która będzie ją
kłuła. Niby WIE, że nie czas na dziecko, ale BOLI ją naleganie ojca.
Poza tym - niczego nie musi znosić. Nikt z nas nie musi, zwłaszcza od
najbliższych.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

Żeby nie było nudno - Problemy wychowawcze.
Kto z Was zna jakieś linki??
i stało sie- polityka prorodzinna mojej byłej firmy :-(((
Na marginesie ostatniej dyskusji o feminizmie
co tak nudno???