Re: [wyzalam sie] Rece opadaja :((

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: [wyzalam sie] Rece opadaja :((
Date: Thu, 03 Apr 2003 22:01:37 +0200

Iwon(k)a wrote:

> "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> wrote in message
>
> dlatego zycze wiekszej cierpliowsci i wyrozumialosci dla swoich rodzicow.

A co z cietrpliwością, wyrozumiałością rodziców względem dzieci?
a w końcu się mówi grzecznie, że

> grzeczne ultimatum? :-) tak, na pewno celna kara! brawo!

Mam wrażenie, Iwonko, że nie znasz tego problemu od środka, czyli nie
musiałaś wyznaczyć granicy: "odtąd to moja sprawa i rodzicom nic do tego"

> mowimy o tych co sie pytaja czy o rodzicach?

Jaka różnica? Rodzice też bywają nietaktowni. Zwłaszcze, jeśli setny raz
dajesz do zrozumienia, że dziecka na razie nie będzie, a rodzic zamiast
przyjąc do wiadomości, wyciąga swojego widzimisia na ten temat.

> kwestia podejscia do tatusia. jesli traktujemy tatusia jak faceta
> spod budki z piwem co to sie pyta kiedy zajde w ciaze, to jest bardzo
> nietaktowny, jesli mowie o moim ojcu, to jest to czlowiek, ktory sie
> o mnie martwi.

A jeśli martwi się nie o ciebie, tylko o to, co ludzie powiedzą, że jego
córka nie dość, że bez ślubu, to jeszcze tyle lat i dziecka nie ma?

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"