Re: [wyzalam sie] Rece opadaja :((

From: "Z. Boczek" <z...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: [wyzalam sie] Rece opadaja :((
Date: Thu, 3 Apr 2003 20:26:53 +0200

Wprąciłem się, ponieważ monia <m...@p...com> popełnił(a) co
następuje:

| A skąd wiesz, że tego nie bierze pod uwagę? Dla wierzących rodziców
| jest to dramat, jeśli dziecko nie bierze ślubu kościelnego.m.

Wierzący rodzice za coś BARDZO WAŻNEGO uważają spotkanie w gronie całej
rodziny na święta.
Poza tym sądzę, że nie pisałaby tego, co zacytowałaś powyżej, gdyby Jej
ojciec był (głęboko) wierzący i miałoby to dla Niego znaczenie.
Widocznie argumenty typu 'to grzech, nie cudzołóż' nie padały.

--
Z poważaniem,
Z. Boczek