Re: [wyzalam sie] Rece opadaja :((

Data: 2003-04-04 00:02:01
Temat: Re: [wyzalam sie] Rece opadaja :((
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl>

Wprąciłem się, ponieważ Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

| tak, ty panial tak "biedna Dunia, wstretny tato" ale czy to jest
harosza
| to nie bylabym tego taka pewna.

Hmm...

Duni
| to moze tortuty? ;-)

Hmmm... mam pytanie - rozmawiamy czy się nabijamy? :)

| powiedz mi czy masz dzieci?

Powalające pytanie rodem z psd :] sądziłem jednak, że juz zaniechane...
Nie mam dzieci - i co, nie mogę się zatem wypowiedzieć? :]

| wiesz ile razy dzieciom zdaje sie cos innego
| niz rzeczywistosc niesie, i uwagi rodzicow maja duzo madrosci bo po
| pierwsze sami sie o tym bolesnie przekonali albo maja wiesza wiedze
zyciowa.
| osobiscie z wlasnych nie tylko dowiadczen, sama namawialabym swoja
corke, zeby
| nie planowala za bardzo dziecka jako "mebla" bo czasami zycie plata
bardzo
| bolesne zlosliwosci. i moze uwagi rodzicow nie sa tylko wscibswtem.

O tej mądrości to dobrze napisała boniedydy - często dzieci (DOROSŁE
DZIECI) chcą podjąć ryzyko i żyć po swojemu. Niektórzy wolą płacić frycowe
za własne błędy - a nie zjadać owoce z nie swoich plonów.
O ile dobrze zrozumiałem problem Duni, to ojciec chce takiego 'mebelka',
żeby móc się pochwalić rodzinie - nie zaś sama Dunia.
Tylko - odpukać - oby się wnuk spodobał dziadkowi...

| serio nie widzisz roznicy miedzy przejmowaniem sie o mnie policjanta a
rodzica?

Skoro sama pociągnęłaś ten przykład, uznałem, że dostrzegasz analogię o
troskę... dopiero teraz raczył się nie spodobać? :)

| jesli do tej pory to milo byc "podlizywanie" to mamy niewiele ze soba
| wspolnego ;) wiec moze sie juz nie podlizuj;P

Przeciwieństwa się przyciągają, nie wiesz? :]

Pozdrawiam :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek