[xxx] St Petersburg... jak ocenić mulinę????? + tygrys

From: "Aneczka" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: [xxx] St Petersburg... jak ocenić mulinę????? + tygrys
Date: Tue, 6 Jan 2004 22:46:23 +0100

No właśnie, zachorowałam, jak już pisałam na to i strasznie chcę to
wyhaftować... I tu moje pytanko... Jak ocenić ile muliny z danego koloru
będzie potrzebne - dotąd oceniałam "na oko", lub wg. opisu, ale też robiłam
raczej mniejsze "dzieła" (wielkościowo do 40x50). A teraz chcę zamówić z
którejś neetowej pamanterii, bo mają niższe ceny i chciałabym żeby zamówić
raz, a nie 2-3...

Druga sprawa... Jest taki obrazek - wylegujący się tygrys na czarnym tle...
Zaczęłam to robić, ale oczy tracę na czarnej, drobnej kanwie (jak kupowałam,
to taka akurat była i - masochistka- wzięłam) :(:( ... Czy wiecie może gdzie
można dostać ten obrazek nadrukowany na kanwie?? Chyba będzie łatwiejszy do
zrobienia, a bardzo bym chciała go wyhaftować...

Zakręcona Aneczka
GG 155657