za dużo myśli płciowych

11. Data: 2005-11-07 14:52:38

Temat: Re: za dużo myśli płciowych
Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztoff napisał(a):

> Swintuch!

eee tam świntuch...co w tym świńskiego...prosiaki się chyba nie
masturbują...
Dogma

12. Data: 2005-11-07 15:57:48

Od: Mamak z Galicji <mamak112@SPAM_DUPAwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...onet.pl napisał(a):

Ja mam tą samą dolegliwość. Jestem z niej dumny.

Mamak z Galicji

13. Data: 2005-11-07 17:15:02

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten "problem" może rozwiązać kastracja

Jak? nozem????? ehhhhhh

--
Pozdrawiam Norbert :-)

14. Data: 2005-11-07 18:03:40

Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Próbowałem szyszek chmielu, ale niewiele to
> pomogło

To znaczy co z nimi robiłeś?:-))))

HaNkA

15. Data: 2005-11-07 19:42:32

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał(a)
wnews:dko4lo$hhd$1@nemesis.news.tpi.pl:

> To znaczy co z nimi robiłeś?:-))))

Zapewne spozywal ;)
Moze robil napar z szyszek :)
Jednak najlepsze jest piwo, nie ma co sie oszukiwac :)

--
Pozdr. Hektor

16. Data: 2005-11-07 20:09:24

Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Zapewne spozywal ;)
> Moze robil napar z szyszek :)
> Jednak najlepsze jest piwo, nie ma co sie oszukiwac :)

Heh, szczerze mówiac pomyslałam o jeszcze jednym "zastosowaniu" tych szyszek
:-) Ale to pewnie dlatego, ze ja też mam za dużo "myśli plciowych":PP

HaNkA

17. Data: 2005-11-07 22:50:30

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee tam świntuch...co w tym świńskiego...prosiaki się chyba nie
> masturbują...

Prosiaki to świńskie maluszki, więc raczej nic w tym dziwnego, poza tym
zawsze mają koło siebie rodzeństwo, które mogą odpowiednio wykorzystać w
razie potrzeby.

18. Data: 2005-11-07 22:57:26

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...onet.pl napisał(a):
> Uprzejmie proszę o infromację nt. leku, który pomógłby mi w następującym
> problemie: jestem kawalerem, mam za dużo myśli płciowych które przeszkadzają mi
> w skupieniu się w nauce i pracy. Próbowałem szyszek chmielu, ale niewiele to
> pomogło. Dziękuję za pomoc.

Poćwicz jakieś skuteczne sztuki walki - boks, kickboxing, muai thai,
zapasy, brazylijskie jujitsu, judo, sambo.

Na treningach poznasz fajną ładną dziewczynę, potarzacie się na macie a
potem już z górki.

Daruj sobie te szyszki, to dla starych bab, napij się lepiej piwa z
koleżanką, też ma chmiel (piwo znaczy, hehe).

Tak w ogóle jest coś takiego jak chemiczna kastracja (dla pedofili np.),
ale po co się choćby czasowo okaleczać, nie lepiej znaleźć partnerkę?
Chyba nie traktujesz celibatu jako ścieżki rozwoju duchowego?

19. Data: 2005-11-08 00:26:01

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 07 Nov 2005 23:57:26 +0100, *Szczesiu*
<news:dkolv7$1ktu$1@node1.news.atman.pl> napisał(a):

> Daruj sobie te szyszki, to dla starych bab, napij się lepiej piwa z
> koleżanką, też ma chmiel (piwo znaczy, hehe).

LOL :-)))
Te szyszki to są do kąpieli. Wrzuca się toto do wanny. Mają raczej
właściwości myjące i zapachowe, a nie antyseksualne.
Pij więcej piwka, to Ci urosną cycuszki. Piwo zawiera żeński hormon -
estrogen bodajże.

> Tak w ogóle jest coś takiego jak chemiczna kastracja (dla pedofili np.),
> ale po co się choćby czasowo okaleczać, nie lepiej znaleźć partnerkę?
> Chyba nie traktujesz celibatu jako ścieżki rozwoju duchowego?

Ze 3 dni temu oglądałam w tv program o kastrowaniu i kastratach. Widziałam
te narzędzia. Brrr...Wieeeelkie obcęgi przypominające dziadka do orzechów.

--
Kaja

20. Data: 2005-11-08 06:31:25

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właściwości myjące i zapachowe, a nie antyseksualne.
> Pij więcej piwka, to Ci urosną cycuszki. Piwo zawiera żeński hormon -

E tam - cycuszki fajna rzecz (pobawić się można), poza tym w środowisku
fruwa tyle estrogenów, że te piwne nie mają chyba decydującego
znaczenia. Zawsze można do każdego piwa łykać Clomid, jak po cyklu
sterydowym.

A tak poważnie, to cycki rosną raczej tłuściochom - "prawdziwa"
ginekomastia zdarza się chyba nie tak często?

oddawanie krwi a niski poziom plytek
kardiolog
cilest
Proszę o interpretację wyników.