zabezpieczenie przed perzem

1. Data: 2005-11-16 11:42:33

Temat: zabezpieczenie przed perzem
Od: "JoShi" <s...@B...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam zrobic na mojej dzialce zwirowe boisko. Staralam sie wyplenic
perz, ale wiem, ze bez wybrania gleby na odpowiednia glebokosc to nigdy mi
sie to nie uda na 100%. Dlatego pomyslalam, ze zanim zaczne w to miejsce
wysypywac zwir to moglabym czyms ten obszar wylozyc. Pierwotnie myslalam o
geowlokninie, ale niestety perz przerasta przez nia. Folia to tez nie
najlepszy pomysl, bo bedzie utrudniac odprowadzenie wody z tego obszaru. Czy
agrowluknina pomoglaby tu ? A moze jeszcze cos innego ?

Pozdrawiam
JoShi

2. Data: 2005-11-16 13:54:56

Temat: Re: zabezpieczenie przed perzem
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dlf5vt$7tr$1@h1.uw.edu.pl JoShi
<s...@B...edu.pl> napisał(a):
> Zamierzam zrobic na mojej dzialce zwirowe boisko. Staralam sie
> wyplenic perz,
> ... Czy agrowluknina
> pomoglaby tu ?

Hejka. Nie pomoże ani tu ani tam. :-(

>A moze jeszcze cos innego ?

Graca ekologiczna lub Roundup.
Pozdrawiam alternatywnie Ja...cki
PS W pół roku przy pomocy gracy (stosowanej bez przerwy aczkolwiek z małymi
przerwami) pozbyłem się nawet podagrycznika z nowej działki. :-)

3. Data: 2005-11-16 15:22:49

Od: "JoShi" <s...@B...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Graca ekologiczna
A co to ta graca ?

4. Data: 2005-11-16 15:38:11

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dlfiss$fgs$1@h1.uw.edu.pl JoShi
<s...@B...edu.pl> napisał(a):

> A co to ta graca ?

Hejka. Stalowa blaszka i drewniany trzonek. :-)
Pozdrawiam standardowo Ja...cki

5. Data: 2005-11-16 15:42:56

Od: "JoShi" <s...@B...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Stalowa blaszka i drewniany trzonek. :-)
> Pozdrawiam standardowo Ja...cki
To juz wole szpadel...

6. Data: 2005-11-16 16:47:11

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamierzam zrobić na mojej działce żwirowe boisko.

No to już wyobrażam sobie te pozdzierane kolana i kamyki w strunkach :-(

Serdecznie Miłka

7. Data: 2005-11-16 17:04:57

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam alternatywnie Ja...cki
> PS W pół roku przy pomocy gracy (stosowanej bez przerwy aczkolwiek z
małymi
> przerwami) pozbyłem się nawet podagrycznika z nowej działki. :-)

W pół roku ??? Widać, pracowitością nie grzeszysz. :-)))

Pozdrawia czasowo boletus

8. Data: 2005-11-16 17:06:13

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To juz wole szpadel...

Do perzu widły amerykańskie jedynie !

9. Data: 2005-11-16 21:58:04

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dlfos2$htg$1@atlantis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> W pół roku ??? Widać, pracowitością nie grzeszysz. :-)))

Hejka. Wnioskowanie nie jest jak widać Twoją najsilniejsza stroną. :-)
Walka z podagrycznikiem wymaga dużych nakładów pracy żywej (ja) i
uprzedmiotowionej (graca, widły amerykańskie) oraz systematyczności i czasu.
Pozdrawiam uporczywie Ja...cki

10. Data: 2005-11-16 23:23:57

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Walka z podagrycznikiem wymaga dużych nakładów pracy żywej (ja) i
> uprzedmiotowionej (graca, widły amerykańskie) oraz systematyczności i

Oszczędź swej pracy żywej i popracuj głową;-)
Może odkryjesz, dlaczego u mnie podagrycznik
nie rośnie.

Pozdrawia rozumnie boletus

Okrywać czy nie agrowłókniną
szczepienie orzecha wloskiego