zaczyn na chlebek watykański

1. Data: 2004-11-13 01:36:53

Temat: Re: zaczyn na chlebek watykański
Od: "Woocash[ACN]" <w...@u...pe-el> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Nov 2004 23:42:06 +0100, Netka napisał(a):

> Pachnie to okropnie po upieczeniu niestety też.

Zapachu nie pomnę, ale wychodzi toto takie mokre i zakalcowate (pewnie coś
źle przypiekłem) ale że jestem 'pies na zakalec' to wciągnąłem w jeden
wieczór... a pachnie, hmm... mocno przerobionym ciastem drożdżowym...

/wspominam z przed 5-6 lat.../

--
[ Woocash[ACN] @ 2004-11-13 02:34:42 ]
[ woo-at-onet-dot-pl ]

1. Data: 2004-11-13 16:09:24

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Netka" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pachnie to okropnie po upieczeniu niestety też. Dostałam,upiekłam i wstyd
> się
> przyznać(do dziś mam wyrzuty sumienia,bo jak nazwa wskazuje to podobno
> chleb
> watykański) całość znalazła się koszu.

Tez czyms takim zostalam obdarzona jakis czas temu. Zapach tegoz zaczynu byl
tak odpychajacy, ze chcialam sie go jak najszybciej pozbyc. Zerknelam na
"instrukcje obslugi" tegoz wypieku i doszlam do wniosku, ze jak dla mnie, to
tego cukru sporo za duzo (!), fuj.
Wyrzucilam.

Poza tym nie cierpie zadnych "lancuszkow".

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-11-14 12:35:23

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl>
> Tez czyms takim zostalam obdarzona jakis czas temu. Zapach tegoz
zaczynu byl
> tak odpychajacy, ze chcialam sie go jak najszybciej pozbyc. [...]

> Poza tym nie cierpie zadnych "lancuszkow".

W Norwegii [czy Szwecji] mają zaczyn przekazywany od ok.1000 lat.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-11-17 22:23:26

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, podaję przepis załączony do zaczynu.
> Chleb pochodzi z Watykanu i przynosi szczęście całej rodzinie. Piecze sie
> go tylko raz w życiu. Oddajac ciasto, oddaj przepis.
> W końcówke nie wierzę, ale efekt kulinarny ponoć dobry, a o to chodzi :)
> Co do zaczynu, to trzebaby pogooglac, ale ktoś kiedyś też na niego przepis
> podawał tu na grupie.

Ja kiedys szukalam przepisu na zaczyn. Juz go mam, wiec jakby ktos chcial,
to wkleje.
Ja znam ten chlebek pod nazwa "chlebek przyjazni" lub "chlebek szczescia".
Pozdrawiam serdecznie.
Barbara.

ciasto filo
ciasteczka owsiane ale bez kakao?? jak??
Student zjeść - dobrze i średnio drogo.
nowotór i chemioterapia
muffiny