zakłucanie komórki ??

1. Data: 2004-05-05 20:57:14

Temat: zakłucanie komórki ??
Od: "Greg" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy cłowiek może zakłucać (samą swoją obecnością) telefon
komórkowy???
Zauważyłem, że gdy jestem ze swoją dziewczyną (sam na sam:P) to z moją
komórką dzieją się dziwne rzeczy. Mam siemensa c60, nie będę wspominał o
odbieraniu rozmów w kieszeni, czy wysyłaniu smsów bądź dzwonienia do osób z
książki telefonicznej. Ale do rzeczy, zauważyłem ostatnio, że jak jesteśmy
razem to mój fon ma tendencje do gubienia sieci (w centrum Częstochowy,
gdzie nigdy problemów z siecią nie miałem). A szczególnie jak rodzice po
mnie chcą zadzwonić, że muszę się zbierać. Dostaję potem po 2-3smsy z
pytaniami gdzie jestem, nie mogą się do mnie dodzwonić a telefonik w
najlepsze "szuka sieci" :]
Co o tym myślicie? Miał ktoś podobne problemy?

Pozdrawiam. Greg

2. Data: 2004-05-05 21:38:22

Temat: Re: zakłucanie komórki ??
Od: "Osadnik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dodzwonić a telefonik w
| najlepsze "szuka sieci" :]
| Co o tym myślicie? Miał ktoś podobne problemy?

Może twoja dziewczyna ma jakeś paranormalne
zdolności? Przyciągani emetali czy coś w ten
deseń, zbadaj to z innymi urządzeniami, np
spraewdż czy wytwarza ona jakeś pole
elektromagnetyczne.

3. Data: 2004-05-05 21:41:51

Od: "ppsik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

typowe dla Siemensow. Masz jakas wadliwa serie, przeloz karte do tel.
dziewczyny i sprawdz jeszcze raz.

4. Data: 2004-05-05 22:57:24

Od: doslaw <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Greg napisał:

> [...]
> najlepsze "szuka sieci" :]
> Co o tym myślicie? Miał ktoś podobne problemy?

witam rowniez

po1. jak powszechnie wiadomo czlowiek ma jakies tam swoje pole
energetyczne i moze sie zdarzac ze nasze pole zakluca pole komorki ( np
jak trzymasz w kieszeni,blisko nogi to masz mniejszy zasieg niz gdy tel
lezy gdzies na stole [widac to szczegolnie w miejscach gdzie jest slaby
zasieg]), teoretycznie moze byc taka sytuacja ze gdy jestes razem ze
swoja dziewczyna, to wasze pola nakladaja sie na siebie,emitujac wspolne
duze pole, ktore tak skutecznie zakluca pole komorki... ale to tylko
teoria,(ktora mozna sprawdzic jakimis tam urzadzeniami)

po2. bardziej bym sie sklanial do opini o wadliwym sprzecie albo
wyjatkowo czulym.. chociaz pamietam ze kiedys rowniez mialem podobny
problem ( chyba mialem wtedy n3210 albo jakiegos szajsunga), ale wtedy
tez byly sredniej (badz slabej) jakosci BTSy, i moglo to byc tym
spowodowane.

pozycz od kogos telefon i pare dni ponoc inny aparat.. jak na nowym
telefonie bedza sie dzialy takie same cyrki to.... czeba bedzie ze soba
nosic tel na kabelku ;]]

pozdr
doslaw

5. Data: 2004-05-05 23:04:28

Od: g...@s...tpi.pl szukaj wiadomości tego autora

doslaw <d...@f...pl> wrote:

> po1. jak powszechnie wiadomo czlowiek ma jakies tam swoje pole
> energetyczne i moze sie zdarzac ze nasze pole zakluca pole komorki

[ciach]

Proponuję poczytać podstawy propagacji fal elektromagnetycznych.

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

6. Data: 2004-05-06 02:47:14

Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości

> [ciach]
>
> Proponuję poczytać podstawy propagacji fal elektromagnetycznych.

A zaraz potem jeszcze podstawy ortografii:)

poziom cukru
Obliczanie LDL - wzór Friedewalda - stosunek VLDL do TG
[kupie] cilest
Morfologia krwi- oznaczenia skrótów
paznokcie i włosy -łamliwość