zakochanie a cisnienie

1. Data: 2007-02-16 12:37:45

Temat: zakochanie a cisnienie
Od: "jea!" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Temat egzotyczny, ale napedzil mi niezlego strachu- od zawsze mialem cisnienie w
normie lub obnizone, az tu wczoraj zmierzylem sobie i wyszlo w aptecznym
cinieniomierzu 161 na 087. Wszyscy mi mowia ze to hardkor i wogole dlugo nie
pozyje ;) Inna sprawa ze jestem czlowiekiem nerwowym i w chwili pomiaru
dostalem stresa, do tego od tygodnia jestem w stanie glebokiego zakochania, a na
domiar "zlego" w przyszlym tygodniu wylatuje do uk (rowniez jakis stres). Czy te
wszystkie czynniki moga wywidnowac cisnienie? Dodam ze mam 23 lata, czuje sie
jak najbardziej ok (przez to zauroczenie nawet znacznie lepiej niz normalnie-
gory bym mogl przenosic). Jutro ide do lekarza, ale chcialbym sie dowiedziec co
mysla o tym ludzie na forum. Z gory dzieki.

2. Data: 2007-02-16 13:49:51

Temat: Re: zakochanie a cisnienie
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jea!" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| gory bym mogl przenosic). Jutro ide do lekarza, ale chcialbym sie
dowiedziec co
| mysla o tym ludzie na forum. Z gory dzieki.

Milosc nie zabija (w sensie fizycznym) wiec sie nie martw.
Zbadaj sobie lepiej to cisnienie przed wyjazdem u lekarza normalnym
sprzetem.. Najlepiej sie wogole przebadaj tak profilaktycznie.

Zdrowia
Vx

Ciało obce a chirurg szczękowy
wypadek na nartach ...
[dlugie] krwiomocz, zapalenie nadtwardowki
Onycholiza czym i jak leczyc?
Odtrucie organizmu