Ciało obce a chirurg szczękowy

1. Data: 2007-02-16 11:56:25

Temat: Ciało obce a chirurg szczękowy
Od: "Warren" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo,
Pomóżcie. Byłam ostatnio u laryngologa i całkiem przypadkiem, na robionym przy
tej okazji zdjęciu rentgenowskim zatok - wyszło mi, ze mam jakieś "ciało obce"
nad lewą górną szczęką, niedaleko zatok przynosowych. Wróciwszy do domu,
pokojarzyłam, ze miałam kiedyś wyrywanego zęba 5-tkę i ten ząb mi się ukruszył,
bo tak ogólnie mam słabe zęby. Widocznie został mi tam kawałek korzenia! Tylko,
że to było z 15 lat temu!
Poradźcie, do kogo się udać, do chirurga szczękowego czy specjalisty z
dziedziny chirurgii stomatologicznej... Czy to trzeba będzie usunąć pod
narkozą? Czy ze znieczuleniem miejscowym... Od strony podniebienia? Czy od
strony zewnętrznej dziąsła?
Nigdy nie byłam w szpitalu jako pacjent i padł na mnie blady strach!
Warren

2. Data: 2007-02-16 14:19:14

Temat: Re: Ciało obce a chirurg szczękowy
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poradźcie, do kogo się udać, do chirurga szczękowego czy specjalisty z
> dziedziny chirurgii stomatologicznej... Czy to trzeba będzie usunąć pod
> narkozą?

narazie skonslultowac tylko ze szczekowcem ale na 99% jezeli wyszlo to
przypadkiem i nic zlego sie nie dzieje to nie bedzie tez potrzeby zeby
cokolwiek z tym robic

Tomasz

wypadek na nartach ...
[dlugie] krwiomocz, zapalenie nadtwardowki
Onycholiza czym i jak leczyc?
Odtrucie organizmu
Trudno gojaca sie blizna po operacji - bliznowiec