krew w moczu

1. Data: 2007-02-16 12:39:21

Temat: krew w moczu
Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 32 lata, dzisiaj pierwszy raz w zyciu w czasie oddawania moczu przez 3
sekundy razem z moczem wypłynela krew... czy to powod do paniki? dodam ze
moj Tata ma brodawczaki w pecherzu i ostatnio usunieto mu nerke z tegoż
samego powodu. Czy wykonanie markera nowotworowego NMP-22 (marker nowotworu
pęcherza moczowego) rozwialo by wszystkie watpliwosci? Hmmm zaczynam sie bac
:/ co radzicie?

2. Data: 2007-02-16 14:22:29

Temat: Re: krew w moczu
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to powod do paniki?

powod do paniki w zadnym razie, ale swietny pretekst zeby odwiedzic z tej
okazji urologa :-) nie panikuj na zapas, bo zazwyczaj nie chodzi o nic
groznego o ile odpowiednio wczesnie trafi sie do specjalisty i podejmie
leczenie

Tomasz

3. Data: 2007-02-16 15:55:45

Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
może najpierw idź do lekarza ogólnego i zrób zwykłe badanie moczu - może to
jedynie zapalenie pęcherza :)

--
pozdrawiam,
Kimy

4. Data: 2007-02-17 13:32:51

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj,
> może najpierw idź do lekarza ogólnego i zrób zwykłe badanie moczu - może
> jedynie zapalenie pęcherza :)

zrobilem analize moczu, wszystko niby jest w porzadku, kazali obserwowac mi
mocz i gdyby sprawa sie powtorzyly to dopiero zaczac robic szczegolowe
badania. Powiedzieli mi ze moze to byc wynik wysokiej gorączki... fakt
mialem w piatek tydzien temu 39,5 ale dlaczego nie bylo tej krwi wtedy tylko
dopiero po tygodniu? raczej tą teze odrzucam...ale mam dwa pytania odnosnie
wynikow analizy moczu... co to są liczne pasma śluzu oraz 2 wałeczki
szkliste?

5. Data: 2007-02-19 11:26:33

Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maaciek napisał:

> co to są liczne pasma śluzu oraz 2
> wałeczki szkliste?

np.
http://www.resmedica.pl/zdart8998.html

Troszkę inicjatywy własnej :)

--
pozdrawiam,
Kimy

zakochanie a cisnienie
Ciało obce a chirurg szczękowy
wypadek na nartach ...
[dlugie] krwiomocz, zapalenie nadtwardowki
Onycholiza czym i jak leczyc?