homeopatia

1. Data: 2007-02-16 13:38:03

Temat: homeopatia
Od: " koniecznie" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
.sci.farmacja&tid=1002791

może kogoś temat zainteresuje
myslałem ze temat dla farmacji , ale chyba lepiej bedzie na medycynie..

2. Data: 2007-02-16 14:08:55

Temat: Re: homeopatia
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może kogoś temat zainteresuje
> myslałem ze temat dla farmacji , ale chyba lepiej bedzie na medycynie..

to grupa w hierarchi .*sci.* i my tutaj tylko o powaznych sprawach
dyskutujemy jak na przyklad o diecie optymalnej czy urynoterapii

Tomasz

3. Data: 2007-02-17 15:59:17

Od: " koniecznie" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz <n...@o...pl> napisał(a):

> to grupa w hierarchi .*sci.* i my tutaj tylko o powaznych sprawach
> dyskutujemy jak na przyklad o diecie optymalnej czy urynoterapii
>
> Tomasz

:-) dziękuję

mam więc pytanie dlaczego lekarze (z wykształceniem akademickim) ordynują
leki homeopatyczne ... oraz dlaczego magistrownie farmacji oferują w swoich
aptekach szeroką gamę tego typu specyfikow?

czy jesli lekarz zapisałby pacjentowi elksir z "plwociny kocura" .... mógłby
mieć z tego powodu nieprzyjemności ?

a gdy zaleci zażywanie eliksiru z "czegoś tam", o którym z racji
rożcienczenia trudno mówic, ze jest lekiem ziołowym ? to co wtedy? czy nie
oszukuje pacjenta?

dzieki
koniecznie

4. Data: 2007-02-17 17:31:41

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam więc pytanie dlaczego lekarze (z wykształceniem akademickim) ordynują
> leki homeopatyczne ... oraz dlaczego magistrownie farmacji oferują w swoich
> aptekach szeroką gamę tego typu specyfikow?

Może dlatego, że homeopatia doskonale się sprzedaje.

> czy jesli lekarz zapisałby pacjentowi elksir z "plwociny kocura" .... mógłby
> mieć z tego powodu nieprzyjemności ?

Niestety nie w Polsce.

Pzdr.
RR ;-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000714-2, 2007-02-16
Przetestowano na: 2007-02-17 18:31:55

5. Data: 2007-02-18 09:10:08

Temat: Re: homeopatia - > na chemia.sci
Od: " koniecznie" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

temat lekow homeopatycznych podjęty został na grupie chemia.sci

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.sci.chemia&tid=1021786&MID=%3Cer4c16%24c9n%
241%40inews.gazeta.pl%3E

może dlatego, ze chemicy mają odpowiednią wiedze by rozumieć dlaczego
homeopatia nie może działać!!

oraz nie mogą czerpać zysków z ordynowania leków homeopatycznych!

krew w moczu
zakochanie a cisnienie
Ciało obce a chirurg szczękowy
wypadek na nartach ...
[dlugie] krwiomocz, zapalenie nadtwardowki