żaluzje czy rolety?

21. Data: 2008-11-16 11:44:16

Temat: Re: żaluzje czy rolety?
Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Nov 2008 11:45:57 +0100, "jQ" <j...@s...eu> wklepał(-a):

>Użytkownik "Meehoo" <m...@B...pl> napisał w wiadomości
>No ale nie da się, tak jak przy żaluzjach, wpuiścić światła "w środek". Jeśłi
>chcemy wpuścić w którymś miejscu śiwatło, musimy je całkowicei odsłonić. Jak
>narazie widzę, że nic pod tym względem wynalazku żaluzji nie przebije :)

Są rolety odsłaniane od góry.

--
Sławomir Szyszło

22. Data: 2008-11-16 12:57:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

> To już jest policzone i sprawdzone. Odniosłem się do tych danych.
>
> A czy działa? Na portfele na pewno, bo złote pewnie były droższe i dlatego
> tępy sprzedawca w sklepie je poleca zachwalając pseudonaukowym bełkotem.

Niekoniecznie pseudonaukowym - wiadomo, że atmosfera przepuszcza lepiej
podczerwień niż ultrafiolet...

23. Data: 2008-11-16 13:33:09

Od: "jQ" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości
> Są rolety odsłaniane od góry.
A od środla? No właśnie. A przy żaluzjach rozchylę kilka listw i już widzę, co
się na zewnątrz dzieje. I nie musze wcale odsłaniać okna.

24. Data: 2008-11-16 15:13:59

Od: "Meehoo" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

jQ wrote:

> [...]
> środek". Jeśłi chcemy wpuścić w którymś miejscu śiwatło, musimy je
> całkowicei odsłonić. Jak narazie widzę, że nic pod tym względem

Są plisy odsuwane z dwóch stron, możesz sobie dziurkę zrobić w środku
:-). Możesz sobie dól zasłonić, żeby zachować intymność :-) w domu a
górą wpada światło. Mi takie rozwiązania się podobają np. do sypialni
lub łazienki z oknem.

Meehoo

25. Data: 2008-11-16 15:41:55

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Nov 2008 14:33:09 +0100, "jQ" <j...@s...eu> wklepał(-a):

>A od środla? No właśnie. A przy żaluzjach rozchylę kilka listw i już widzę, co
>się na zewnątrz dzieje. I nie musze wcale odsłaniać okna.

Też mi się to zawsze podobało w amerykańskich filmach. :D

--
Sławomir Szyszło

26. Data: 2008-11-17 20:52:03

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W IKEI nie ma takich dużych, jak na moje okno. Przynajmniej jak szukałem,
> to nie znalazłem takich.
Oj, coś słabo szukałeś:P tutaj link do szerokiej gamy rozmiarów rolet
drewnianych w Ikei:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00084325

pozdrawiam AJ

27. Data: 2008-11-17 23:46:33

Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Funaki <T...@v...pl.TNIJ> napisał(a):

> Mam drewniane żaluzje z Ikei w całym mieszkaniu, również w sypialni.
> Mogę śmiało polecić, wyglądają ładnie, sprawują się świetnie i w zasadzie

> bezobsługowe.
> Poza tym zamknięte stanowią dosyć dobrą termoizolację.
> W poprzednich mieszkaniach miałem zwykłe metalowe i to dopiero była
> porażka...
> Rolety odradzam.
Do plastykowych okien DREWNIANE Żaluzje ..?? To dopiero misz-
masz+porazka!. Niechaj juz wtedy bedą żaluzje z PCV kub w Alu.. Okna białe
platykowe - do nich drewniane elementy..? Cgyba nie o to chodzi.
Rolety aluminiowe z warstwą pianki wewnątrz świetnie spelniaja rolę
szczelnej zasłony przed światłem, wiatrem i w pewnym (wymiernym!) stopniu
przed roznicami temperatur.Zimą przed chłodem, latem przed upałem. Mam je od
lat w domu i stanowia świetną "zaporę" w tym zakresie. Może funkcja
estetyczna nie jest szczegolnie na pierwszym miejscu, ale inne są co
najmniej ważne ! pozdrawiam Marex

28. Data: 2008-11-18 07:48:19

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marex" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Do plastykowych okien DREWNIANE Żaluzje ..?? To dopiero misz-
> masz+porazka!. Niechaj juz wtedy bedą żaluzje z PCV kub w Alu.. Okna białe
> platykowe - do nich drewniane elementy..? Cgyba nie o to chodzi.

Idąc dalej, do plastikowych okien i żaluzji kupujemy plastikowe meble? Tak
będzie dobrze?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

29. Data: 2008-11-18 09:49:57

Od: "j...@g...com" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 08:48, Jan Werbiński <j...@j...com>
wrote:
> Idąc dalej, do plastikowych okien i żaluzji kupujemy plastikowe meble? Tak
> będzie dobrze?
A na podłogę co proponujesz? Bo chyba nie PCV.

30. Data: 2008-11-18 17:16:14

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...com <j...@g...com> napisał(a):

> ? Tak
Byłoby kompletnie !......tylko czy akurat takie a contrario rozumowanie?
> A na pod=B3og=EA co proponujesz? Bo chyba nie PCV.
No, mozna jeszcze zaproponować z tego materiału wszystko inne , ale nie
tym tokiem rozumowania~~ Chodziło mi jeno o to , że bezposrednie
sąsiedztwo tak dwóch róznych materiałów może być niekoniecznie poządane,
ba!, nawet estetyczne. Oczywiscie w dobie stolarki PCV, wielu tu krzyknie, a
cóz to? Ano własnie,- czy konieczność wyboru musi stanowić wybór masowy?

Co śmierdzącego podłożyli budowlańcy?
Perlatory ?
jaki odkurzacz?
garaż wolnostojący
Jak pozbyć się silikonu na ciepłych spodniach dresowych?