___zastrzyki domięśniowe

1. Data: 2004-09-18 09:22:36

Temat: ___zastrzyki domięśniowe
Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów.

Od 10 miesięcy jestem po porodzie. W szpitalu w związku na dość dużą anemię
dostawałam zastrzyki domięśniowe z żelaza w pośladek. Chciałabym się spytać,
czy to normalne, że do tej pory pośladek ten strasznie boli jak się siada
lub też dotyka.
dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam

rd

2. Data: 2004-09-18 12:42:06

Temat: Re: ___zastrzyki domięśniowe
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dzikon napisał:
> [...]
> czy to normalne, że do tej pory pośladek ten strasznie boli jak się siada

Boze, widzisz to, i nie grzmisz? I Ty jesteś studentką? To straszne..
Kto w ogóle przyjął Cię na uczelnie? Jakim cudem sie tam dostałaś? Kto
uczył Cie gramatyki ojczystego języka..? :O Mam nadzieję, że nie
dostaniesz dyplomu jeszcze dłuuuugo....

--
best regards,
scream (at)w.pl /mocno zdziwiony i zniesmaczony/

3. Data: 2004-09-18 12:54:29

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

na szczescie należe do tych o ścisłym umyśle i szczerze mowiac mam gdzie
nasz ojczysty jezyk, a szczegolnie mam gdzies takich idiotow jak ty

4. Data: 2004-09-18 13:01:24

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bosze jaki swiat bylby piekny bez tych czepiajacych sie o wszystko idiotow
a co do moich studiow to koncze wlasnie informatyke i nie raz mialam
stypendium naukowe
mam nadzieje ze cie teraz zezre zazdrosc chlopczyku biedny

twoja glupia zloscliwosc nie ma chyba granic, nie wiem co za matka mogla
takiego wychowac

5. Data: 2004-09-18 13:31:40

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Po zastrzykach mogły się zrobić tzw zrosty, które powodują ww ból pośladka.
Proponuję wykonać okłady z kwasu bornego albo altacetu. Dostępne są w aptece
również gotowe kompresy żelowe. Życze szybkiego powrotu do zdrowia.

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2004-09-18 13:36:38

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dzikon napisał:
> twoja glupia zloscliwosc nie ma chyba granic, nie wiem co za matka mogla
> takiego wychowac

wytlumaczy Ci to Twoje abuse

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2004-09-18 13:40:30

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

nie rozumiem tylko jednego..
czemu ty jestes taki zlosliwy i tak wrogo nastawiony do ludzi i swiata. nie
warto, naprawde.
zycze ci wszytkiego najlepszego, ale moim zdaniem powinienes troche byc
bardziej mily dla ludzi, bo inaczej obroci sie to przeciw tobie

pozdrawiam
rd

8. Data: 2004-09-18 14:29:07

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dzikon napisał:
> nie rozumiem tylko jednego..
> czemu ty jestes taki zlosliwy i tak wrogo nastawiony do ludzi i swiata. nie
> warto, naprawde.

nie jestem wrogo nastawiony, tylko bardzo kłuje mnie w oczy
nieortograficzność i niegramatyczność publicznych wypowiedzi

> zycze ci wszytkiego najlepszego, ale moim zdaniem powinienes troche byc
> bardziej mily dla ludzi, bo inaczej obroci sie to przeciw tobie

dziekuje za zyczenia

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2004-09-18 14:32:46

Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-09-18, Roch Dzikon <r...@p...fm> wrote:

> nie rozumiem tylko jednego..

A o czo chodzy?
Jakie błędy? O co chodzi? Jaka zawiść?
Ja jedno rozumiem. Ja często z przyzwyczajenia nie piszę polskich
znaczków (też informa). Ale nie jestem analfabetą - uwielbiam czytać
książki! :)
Pozdrawiam kolegę po fachu.

Acha - są ludzie inteligentni którzy jednak robią naprawdę potworne
błedy - jak mój brat. Niestety dysortografia nie wybiera :|
Pozdrawiam!

--

"E tam..."
w.p.

10. Data: 2004-09-18 14:33:40

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

no coz
zawsze mialam dwoje z polaka a szostke z matmy
cos za cos
pozdrawiam
rd

kregoslup