zatrucie piwem?

1. Data: 2003-03-15 12:24:31

Temat: zatrucie piwem?
Od: "-=W-a-S-p=-" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj udalo mi sie zaliczyc wazny examin, wiec zgodnie ze studenckim
obyczajem wybralem sie wieczorem na piwko. Wypilem nie tak znowu duzo ....
ok 6-7 piwek, wszystko bylo ok, wrocilem spokojnie do domciu, lyknalem sobie
jeszcze szklanke soku do snu zeby rozcienczyc piwko w zoladku i zasnalem.
Rano sie obudzilem, nie odczuwalem za bardzo tzw kaca, ogolnie nie najgorsze
samopoczucie. Postanowilem cos zjesc, po zjedzeniu kanapki nie minela minuta
a juz zwracalem ... godzine pozniej podjalem kolejna probe - ten sam efekt.

Tu moje pytanie, czy jest jakis sposob zeby zniwelowac tego typu objawy i
przywrocic normalna prace w zoladku?

z gory dzieki za odpowiedz

pozdr.
-=WaSp=-

2. Data: 2003-03-15 12:34:51

Temat: Re: zatrucie piwem?
Od: "Mariusz" <m...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tu moje pytanie, czy jest jakis sposob zeby zniwelowac tego typu
objawy i
> przywrocic normalna prace w zoladku?

Klinik ;)

pozdrawiam

mariusz

3. Data: 2003-03-15 17:15:25

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu moje pytanie, czy jest jakis sposob zeby zniwelowac tego typu objawy i
> przywrocic normalna prace w zoladku?

czym się strułeś, tym się lecz :P
musisz wytrzymać.. może jakiś rosołek pomoże? :)
BTW 6-7 piwek to nie tak dużo, ale aż 3,5 litra!

4. Data: 2003-03-15 17:53:42

Od: "JanuszHor" <j...@z...punkt.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Tu moje pytanie, czy jest jakis sposob zeby zniwelowac tego typu objawy i
> [...]

po żadnym pozorem nie pić soku,mówię jak najpoważniej,lepiej było zrobić
lekką herbatę nie osłodzoną
JanuszHor

5. Data: 2003-03-15 19:03:18

Od: mareck <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnego dnia (15 mar 2003) uzytkownik -=W-a-S-p=- napisal(a) na grupie
"pl.sci.medycyna" takie oto slowa:

> Tu moje pytanie, czy jest jakis sposob zeby zniwelowac tego typu
> objawy i przywrocic normalna prace w zoladku?

na kazda studencka impreze biore 2 torebki barszczu czerwonego - goracy
kubek (czy cos takiego). jedna wypijam przed pujsciem luli, a druga w razie
potrzeby - jak trzeba dojsc do siebie to nawet na imprezie. wazne, ze
naprawde pomaga :)

pozdrawiam
marek

6. Data: 2003-03-15 19:38:36

Od: "-=W-a-S-p=-" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za wszystkie cenne rady :) przydadza sie napewno w przyszlosci.
Cale szczescie jestem juz zdrowy, wyleczylem sie goraca mieta, zoladek
zaczal pracowac i moglem wreszcie spokojnie cos zjesc.

pozdrawiam
-=WaSp=-

7. Data: 2003-03-16 08:25:12

Od: "Don" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kakrysa napisał(a) w wiadomości: ...
>czym się strułeś, tym się lecz :P
>musisz wytrzymać.. może jakiś rosołek pomoże? :)
>BTW 6-7 piwek to nie tak dużo, ale aż 3,5 litra!

Hm, 7 piwek to nie duzo powiadasz?
A moze wypilas kiedykolwiek wiecej niz te 7?
Co to jest 7 piw dla kobiety! ;)

Pozdr.

8. Data: 2003-03-16 09:41:58

Od: "Mariusz" <m...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hm, 7 piwek to nie duzo powiadasz?
> A moze wypilas kiedykolwiek wiecej niz te 7?
> Co to jest 7 piw dla kobiety! ;)

to nie kakrysa tak powiedziała to jak rozumiem cytat z postu -=W-a-S-p=-

pozdrawiam

mariusz

9. Data: 2003-03-16 14:01:53

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, 7 piwek to nie duzo powiadasz?
> A moze wypilas kiedykolwiek wiecej niz te 7?
> Co to jest 7 piw dla kobiety! ;)

Nie wiem, co to jest 7 piw dla kobiety, nie jestem kobietą ;P
Ale chodzi mi o to, że jest to dużo objętościowo - wypij sobie 3,5 litra
wody (wody, nie wódy) bez przerwy, ciekawe, czy będzie miło i przyjemnie.
A co do ilości alkoholu, nie wypowiadam się, nie wiem, jakie to piwo itd,
ale ja i tak w swoim krótkim życiu piłem max. 5 piw.

pozdrawiam
kakrysa
--
www.gsm.boo.pl