zatrzask/blokada do drzwi przesuwnych

następny post »
From: "mark" <m...@o...usun.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: zatrzask/blokada do drzwi przesuwnych
Date: Thu, 27 Oct 2005 15:46:32 +0200

Witam!
Sprawa niby prosta, a jednak mam problem.
Chcialbym zabezpieczyc przed dzieckiem drzwi szafy wnekowej,
tak zeby samo nie moglo ich otworzyc. Takie normalne zabezpieczenia
na szafek czy szuflad nie pasuja, bo to drzwi przesuwne, dochodza
wprost do sciany. Myslalem o jakims specyficznym zatrzasku,
jedna czesc montowana do futryny a druga do powierzchni drzwi,
i zeby otworzyc trzeba np. cos wcisnac.
Pojecia nie mam gdzie to dostac, jak szukac, ani nawet czy ktos
w ogole takie cos produkuje?
(Ja od razu bym kupil z 8 sztuk, bo tych szaf mam w domu kilka).

pozdrawiam serdecznie
mark