zatrzask/blokada do drzwi przesuwnych

1. Data: 2005-10-27 13:46:32

Temat: zatrzask/blokada do drzwi przesuwnych
Od: "mark" <m...@o...usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Sprawa niby prosta, a jednak mam problem.
Chcialbym zabezpieczyc przed dzieckiem drzwi szafy wnekowej,
tak zeby samo nie moglo ich otworzyc. Takie normalne zabezpieczenia
na szafek czy szuflad nie pasuja, bo to drzwi przesuwne, dochodza
wprost do sciany. Myslalem o jakims specyficznym zatrzasku,
jedna czesc montowana do futryny a druga do powierzchni drzwi,
i zeby otworzyc trzeba np. cos wcisnac.
Pojecia nie mam gdzie to dostac, jak szukac, ani nawet czy ktos
w ogole takie cos produkuje?
(Ja od razu bym kupil z 8 sztuk, bo tych szaf mam w domu kilka).

pozdrawiam serdecznie
mark

2. Data: 2005-10-28 06:43:32

Temat: Re: zatrzask/blokada do drzwi przesuwnych
Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Rossmanie widzialam zestaw z elementami do zabezpieczenia przed wypadkami
wszelakimi. Jest tam tez 'cuś' co sie montuje, zeby zabezpieczyc lodowke.
Moze to by sie sprawdzilo w szafach przesuwnych? Ja tez juz wkrotce bede
miala problem, zeby zabezpieczyc moje szafy przed dzieckiem i caly czas
kombinuje jakby to zrobic.
Darecka

[gdzie wroclaw]opaski drzwiowe
drzwi wew. - co polecacie? :)