....że tak pozwolę się Was spytać....

1. Data: 2003-04-02 20:47:40

Temat: ....że tak pozwolę się Was spytać....
Od: "Magda" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogólnie jestem nowym UGD .......... Słówko PLONK! wiem co znaczy......że tak
pozwolę się spytać jakie są jeszcze słówka charakterystyczne w grupie ???
Proszę o wyjasnienie słowek :):):)

Cieplusio pozdrawiam
[niedoświadczony UGD - Magda]

ps. Uświadomcie mnie :):):)

1. Data: 2003-04-02 21:02:19

Temat: Re: ....że tak pozwolę się Was spytać....
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tak
> pozwolę się spytać jakie są jeszcze słówka charakterystyczne w grupie ???

Polecam:
http://republika.pl/krzywish/skroty.htm
http://www.psphome.htc.net.pl/reguly_akronimy.html

PLONK'a tam nie znajdziesz (o ile dobrze pamiętam), ale innych skrótów jest
tam dość sporo.

Pozdrawiam serdecznie, Vicky S.
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-04-02 21:02:31

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <o...@o...pl>

> Ogólnie jestem nowym UGD .......... Słówko PLONK! wiem co znaczy......że
> tak pozwolę się spytać jakie są jeszcze słówka charakterystyczne w grupie
> ??? Proszę o wyjasnienie słowek :):):)

Moim ulubionym jest "flustracja" (licencja cbnet), a ostatnio karierę robi
"ignorancja" w znaczeniu "ignorowanie". :)

Jeden z grupowiczów zalecał nawet "uczenie się ignorancji".

Kto da więcej?

P.

1. Data: 2003-04-03 08:54:01

Temat: Odp: ....że tak pozwolę się Was spytać....
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b6fj3d$da4$...@n...news.tpi.pl...

> Moim ulubionym jest "flustracja" (licencja cbnet), a ostatnio karierę robi

Szkoda, naprawde szkoda, ze jestes w kfilesach cbneta, bo chyba nawet on z
swoim znikomym poczuciem humoru usmialby sie do lez.

:-)

Smerf

1. Data: 2003-04-03 10:24:25

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Smerf" w news:b6gvb9$qbu$1@news.onet.pl...
/.../

[Paweł]

> Szkoda, naprawde szkoda, ze jestes w kfilesach cbneta, bo chyba nawet on z
> swoim znikomym poczuciem humoru usmialby sie do lez.

Kiedyś Paweł doceni ile dobrego ten Pająk (co tępi plonki) dla niego zrobił ;)))

> :-)
>
> Smerf

pozdrawiam
All

1. Data: 2003-04-03 10:27:25

Od: "OM :\)" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Paweł Niezbecki
robi

> Szkoda, naprawde szkoda, ze jestes w kfilesach cbneta, bo chyba nawet on z
> swoim znikomym poczuciem humoru usmialby sie do lez.
> :-)

Taaak, flustracja jest jak odcisk palca.
Też tam siedzę, nie ma więc obaw o sflustrowanie Cz. :)

E.

> Smerf

zjazd do piachu, i niewiem co robić
Byc soba