zjazd do piachu, i niewiem co robić

1. Data: 2003-04-02 19:25:05

Temat: zjazd do piachu, i niewiem co robić
Od: "Drukqs" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejny dzień, licze pieniadze.
Wstaje z łóżka zapalam papierosa, za moment paranoja, cały się trzęsę.
Za 5 minut Cipramil 20mg, jem śniadanie, potem xanax 0,5.
Wychodze z domu niewiem po co ide na piwo. Wypijam je
i wracam do domu. Potem ide do szkoły, tam totalny zjazd, fatalne oceny.
Siedze w ławce nieodzywam się do nikogo, nerwowo coś rysuję, wyjmuję
12 zamazaną kartkę i dalej coś rysuje.
Wracam znów na chatę i spalam się z 3 kumplami których nieznam.
Następnego dnia to samo, potem RONSON, i zjazd, po rozmowie ze ścianą
uciekam przed gryzącym mnie telewizorem i odprawiam mszę świętą.
Nastepnego dnia z z kacem ide do szkoły, ponownie to samo.
Niewiem co robić, mam ciśnienie na używki i na kasę...
odpierdala mi równo od 2 lat.

co miałem:
Depresja, zab. af 2 biegunowe, dystymia, itp

tylko się powiesić
Zaq

1. Data: 2003-04-02 20:41:50

Temat: Re: zjazd do piachu, i niewiem co robić
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

jak na moj gust z takimi objawami to powinienes leczyc sie u psychologa,
psychiatry.

Kasia

1. Data: 2003-04-03 20:17:26

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Drukqs <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:lOGia.129676$X...@n...chello.at...
> [...]
> odpierdala mi równo od 2 lat.
>
> co miałem:
> Depresja, zab. af 2 biegunowe, dystymia, itp

Znajdź jakąś grupę wsparcia.

Odstaw te wszytkie syfy (ćpanie i picie też), jedz codziennie jakieś mięso, wysypiaj
się.

Tomasz Kwiecień
www.tkwiecie.prv.pl

Byc soba