żeberka

1. Data: 2003-09-11 09:51:34

Temat: żeberka
Od: Patrycja Kruk <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Mam wielką prośbę. Może Wy mi podpowiecie. Mam w domu 1,5 kg żeberek i
nie wiem coz nimi zrobić, aby było niedrogo, smacznie i zarazem
oryginalnie. Nie mam także dostępu do piekarnika, więc pieczenie odpada.
Macie jakieś pomysły?

Patrycja

1. Data: 2003-09-11 10:27:24

Temat: Re: żeberka
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
Duszone z cebulką, czosnkiem, tymiankiem i sosem sojowym. Mniam.

waldek
=========

1. Data: 2003-09-11 11:07:09

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Kruk wrote:
(...)

> Mam w domu 1,5 kg żeberek i
> nie wiem coz nimi zrobić, aby było niedrogo, smacznie i zarazem
> oryginalnie. Nie mam także dostępu do piekarnika, więc pieczenie odpada.

Duszone z ziołami i jabłkami.

Krycha

1. Data: 2003-09-11 11:20:36

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja Kruk" <p...@p...fm> napisał w
wiadomości news:bjpgp7$e8g$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> nie wiem coz nimi zrobić, aby było niedrogo, smacznie i zarazem
> oryginalnie. Nie mam także dostępu do piekarnika, więc pieczenie odpada.

Usmazone na patelni do befszytkow (taka ciezka, zeliwna, karbowana, takie
gory i doliny, plaska, z dziobkiem umozliwiajacym odplywanie tluszczu).
Smazy sie bez tluszczu, tylko przyprawione. Ja przyprawiam sola, pieprzem,
czosnkiem i czasem tez ostra papryka. Do tego frytki... To nic, ze miliardy
kalorii, ja za zeberka dam sie pokroic :)) I za frytki tez :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-11 11:44:28

Od: "Olga Janas" <o...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Patrycja Kruk" <p...@p...fm> napisał w
> wiadomości news:bjpgp7$e8g$1@nemesis.news.tpi.pl...

Żeberka marynuję w zalewie ( sos sojowy, musztarda, olej, woda, zioła,
czosnek) najlepiej całą noc.
Potem duszę na patelce w tej zalewie prawie do miękkości.
Na końcu wyciągam z sosu i przypiekam na rumiano. Podaje z pieczonymi
ziemniakami.
Ola

1. Data: 2003-09-11 12:52:02

Od: Patrycja Kruk <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-09-11 13:20, Użytkownik Kruszynka (Wrocław) napisał:

> [...]
> czosnkiem i czasem tez ostra papryka. Do tego frytki... To nic, ze miliardy
> kalorii, ja za zeberka dam sie pokroic :)) I za frytki tez :)

Serdecznie dziękuję za przepisy. Z pewnością będzie smakowało jak "niebo
w gębie":-))

Patrycja Kruk

1. Data: 2003-09-11 12:52:55

Od: "aNaLyZeR" <v...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
To nic, ze miliardy
> kalorii, ja za zeberka dam sie pokroic :)) I za frytki tez :)
>
> Kruszyna
> --
> "Primum non stresere... "

zgadzam się z przedmówcą. żeberka i frytunie są po prostu mniamuśne :)))

pozdrowionka o smaku żeberek ;>
aNaLyZeR

jaki sos do małż
pierś,ananas,rodzynki+ ryż