zgniły piernik

1. Data: 2002-11-20 20:31:18

Temat: zgniły piernik
Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zjadłam kawałek kupnego, pakowanego w folie piernika. Potem zdjelam folie a
on na spodzie byl caly splesnialy i mial barwe zielona, potem okazalo sie,
ze w srodku tez byly jakby ogniska plesniowe. Czy mozliwe jest, ze po tym
bede miec jakies dolegliwosci typu zatrucie, wymioty, nudnosci?
P.S.Na razie jest niezle a minelo juz kilka godzin.

Pozdrawiam Przemara

2. Data: 2002-11-20 20:39:30

Temat: Re: zgniły piernik
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inka" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bede miec jakies dolegliwosci typu zatrucie, wymioty, nudnosci?
> P.S.Na razie jest niezle a minelo juz kilka godzin.

Pasteur jak odkryl wlasciwosci plesnil byl zachwycony,,,
spoko... nie umrzesz....

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-11-22 10:09:14

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Inka <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:argr96$omm$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Pozdrawiam Przemara
>
> Ale następnym razem... załóż okulary lepiej. Niektóre pleśnie nie kochają
człowieka zbytnio.

---

Glukoza na jutro!
Re: [albertan] jezyk