zielone portugalskie pomidory

1. Data: 2004-07-24 11:52:46

Temat: zielone portugalskie pomidory
Od: "maciejpt" <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
kocham pomidory ale do dzis nie wiem jak 'ugryzc' te zielone zwane
salatkowymi... do salatki to marza mi sie slodziutkie czerwone i pachnace
polskie pomidorki, z duza iloscia nasionek :) ale takich tu nie mam... :(
czy macie jakas idee co z takich zielencow zrobic?

sciskam
maciejpt

1. Data: 2004-07-24 13:55:24

Temat: Re: zielone portugalskie pomidory
Od: "Eskarina" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciejpt" <a...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polskie pomidorki, z duza iloscia nasionek :) ale takich tu nie mam... :(
> czy macie jakas idee co z takich zielencow zrobic?

moze smazone zielone pomidory? :)

ciasto z owocami
Bób
Jagody?