ziemniaki sałatkowe ?

1. Data: 2006-12-17 10:39:16

Temat: ziemniaki sałatkowe ?
Od: "fiora" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to i było na grupie, ale poproszę raz jeszcze,
bo ugotowałam jakieś ziemniaki na sałatkę i rozpacz - rozpadły się.
Więc jakie to są odmiany sałatkowe ??
Pozdrawiam
Fiora

2. Data: 2006-12-17 16:41:03

Temat: Re: ziemniaki sałatkowe ?
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

fiora napisał(a):
> Może to i było na grupie, ale poproszę raz jeszcze,
> bo ugotowałam jakieś ziemniaki na sałatkę i rozpacz - rozpadły się.
> [...]

Nigdy nie zastanawiałem się czy są jakieś odmiany sałatkowe.
Gotuje takie jakie mam na stanie, w mundurkach i to zawsze w
szybkowarze do pierwszego syczenia gwizdka. Może po prostu za długo
gotowałaś, a może bez mundurków ?. A tak to na zwykle kupuję
bryzę, najpopularniejsze w moim regionie.

Janusz

3. Data: 2006-12-17 19:30:15

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

fiora napisał(a):
> Może to i było na grupie, ale poproszę raz jeszcze,
> bo ugotowałam jakieś ziemniaki na sałatkę i rozpacz - rozpadły się.
> [...]

Witam.
Być może za długo gotowałaś i na dodatek bez łupinek.
Ja kupuję czasem ziemniaki sałatkowe i muszę dodać, że nie jest to żadna
rewelacja. Tak jak napisał mój przedmówca - bryza jest lepsza.

Pozdrawiam
Alkmina

4. Data: 2006-12-18 06:48:51

Od: "Ola" <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to i było na grupie, ale poproszę raz jeszcze,
> bo ugotowałam jakieś ziemniaki na sałatkę i rozpacz - rozpadły się.
> [...]

Witam,
jezeli masz wybor to kupuj ziemniaki WINETA, pewnie mialas BRYZE to ci sie
rozpadla. WINETA jest i w smaku rewelacyjhna i nigdy sie nie rozpada. Codze
po nia na rynek bo w sklepie nie widzialam. Jedyny minus to to ze sa
drozsze.

pozdrawiam
Olka

5. Data: 2006-12-18 12:51:17

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fiora" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
> Może to i było na grupie, ale poproszę raz jeszcze,
> bo ugotowałam jakieś ziemniaki na sałatkę i rozpacz - rozpadły się.
> [...]

ja z własnego doświadczenia wiem, że im mniejsze są ziemniaki tym są one
lepsze, no i nie za długo gotować

łopatka z jelenia
kupiłem szynkowar
BLOG