zmywarka - czy to jest dobre?

1. Data: 2005-09-02 17:09:12

Temat: zmywarka - czy to jest dobre?
Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po skonczonym cyklu zmywania. Naczynia sa jeszcze gorące i lekko wilgotne.
Czy otwierac drzwiczki zmywarki aby szybciej wystygly i wyschly, czy tez
odczekac jakis czas. Jesli odczekac to ile?

Chodzi o to aby naczynia byly naprawde suche. Czy wam tez np. na
wierzchu kubkow pozostaje odrobina wody?

Michał
Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć
emalia: movie[na]eko[kropa]net[kropa]pl

2. Data: 2005-09-02 17:18:07

Temat: Re: zmywarka - czy to jest dobre?
Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 02 Sep 2005 19:09:12 +0200, Michał <p...@n...berdyczow.pl>
wrote:

>Po skonczonym cyklu zmywania. Naczynia sa jeszcze gorące i lekko wilgotne.
>Czy otwierac drzwiczki zmywarki aby szybciej wystygly i wyschly, czy tez
>odczekac jakis czas. Jesli odczekac to ile?

Ja lekko uchylam zeby sie ktoś o drzwiczki nie zabił i para sobie
paruje - szybciej stygną. czy są wilgotne to nie wiem bo są gorące i
ręki nie wkładam, ma się takie wrażenie może z powodu pary. Kiedy
wyciagam zimne są suche.

>Chodzi o to aby naczynia byly naprawde suche. Czy wam tez np. na
>wierzchu kubkow pozostaje odrobina wody?

Jeśli wgłębienie jest większe to tak, na zwykłych szklankach raczej
rzadko.

pozdrawiam

Magda

3. Data: 2005-09-03 05:37:26

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał <p...@n...berdyczow.pl> napisał(a):

> Po skonczonym cyklu zmywania. Naczynia sa jeszcze gorące i lekko wilgotne.
> Czy otwierac drzwiczki zmywarki aby szybciej wystygly i wyschly, czy tez
> odczekac jakis czas. Jesli odczekac to ile?

Przede wszystkim podaj producenta i typ - to podstawa. Skąd mamy wiedzieć w
jaki sposób suszy Twoja zmywarka (kondensacyjnie, tradycyjnie, nawiewem)i na
jakim myjesz programie, bo nie wszystkie suszą. Dużo zależy też od
nabłyszczacza.

4. Data: 2005-09-03 10:15:45

Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-03 07:37,Użytkownik zayzayer uraczył nas tekstem:

> [...]
> jaki sposób suszy Twoja zmywarka (kondensacyjnie, tradycyjnie, nawiewem)i na
> jakim myjesz programie, bo nie wszystkie suszą. Dużo zależy też od

Zmywarka Bosch SRS55T02,
program najczesciej auto ale uzywam tez express do szybkiego mycia i 70C
do garow.
nablyszczacz obecnie Calgonit

Michal

5. Data: 2005-09-03 15:40:46

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zmywarka Bosch SRS55T02,
> program najczesciej auto ale uzywam tez express do szybkiego mycia i 70C

Ta zmywarka suszy kondensacyjnie, czyli wykrapla wilgoć na ściankach do
których w tym czasie wpływa zimna woda. Takiej zmywarki, po skończonym myciu
najlepiej przez kilkadziesiąt minut nie otwierać.

6. Data: 2005-09-03 19:30:46

Od: "Marvin" <_...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myciu
> najlepiej przez kilkadziesiąt minut nie otwierać.

Kapuję. A pozostałe dwie metody jak działają?
Mam zmywarkę Amica2450 a jak ta suszy?

A jak suszy zmywarka po podłączeniu do ciepłej wody? (niektore pozwalają na
to ....)

Marvin

7. Data: 2005-09-04 05:50:20

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zmywarkę Amica2450 a jak ta suszy?
Tradycyjnie, czyli po myciu należy uchylić drzwi żeby wyschła :)

> A jak suszy zmywarka po podłączeniu do ciepłej wody? (niektore pozwalają
na to ....)

Takiej obyczjnej, jak Twoja, to do syszenia wszystko jedno jaka jest woda.
Z tym, że przy pądlączeniu do ciepłej trochę gorzej umyje.

Co innego jeżeli zmywarka ma kondensacyjne suszenie, taką należy podłączać
wyłącznie do wody zimnej (suszy zimną woda).
W poprzednim poście zapomniałem dodać, ze przy programach szybkich żadna
zmywarka dobrze nie suszy, a niektore wcale. W większości zmywarek Boscha
można poprawić suszenie odpowiednio programując elektronikę. Fabrycznie jest
zawsze nastawiona na suszenie "oszczędne".

8. Data: 2005-09-04 10:07:54

Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-03 17:40,Użytkownik zayzayer uraczył nas tekstem:

> Ta zmywarka suszy kondensacyjnie, czyli wykrapla wilgoć na ściankach do
> których w tym czasie wpływa zimna woda. Takiej zmywarki, po skończonym myciu
> najlepiej przez kilkadziesiąt minut nie otwierać.

Dzieki za uwagi

9. Data: 2005-10-14 08:12:32

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
myciu
> najlepiej przez kilkadziesiąt minut nie otwierać.

czyli zmywanie tak naprawdę trwa o 100% dłużej ???

rokko

wspólny pion wentylacyjny
duże lustro + oświetlenie
co to za mozaila