duże lustro + oświetlenie

1. Data: 2005-09-02 08:15:20

Temat: duże lustro + oświetlenie
Od: " " <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym w łazience na jednej ściance dać duże lustro, nad nim byłby sufit
podwieszany z paroma halogenami i przydało by się jeszcze jakieś
oświetlenie miejscowe. Nad lustrem to nie wiem czy nie za wysoko i nie za
dużo grzybków naraz. Ktoś widział jakieś rozwiązanie typu kinkiety w
lustrze ?

Druga sprawa w rogu tej ściany jest otwór rewizyjny (na wys. ok 140) no i
psuje mi koncepcje z lustrem

2. Data: 2005-09-02 08:21:53

Temat: Re: duże lustro + oświetlenie
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]Ktoś widział jakieś rozwiązanie typu kinkiety
> w lustrze ?

W lustrze można wyciąć dziurę, więc nie widze przeszkód :)

> Druga sprawa w rogu tej ściany jest otwór rewizyjny
> (na wys. ok 140) no i psuje mi koncepcje z lustrem

Ramka magnetyczna (taka jak do płytek) oklejona lustrem? Wymaga, rzecz
jasna, odrobiny pracy koncepcyjnej, bo jednak będzie widać, że to nie jest
jednolita płaszczyzna, ale powinno dać się coś wymyślić.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2005-09-02 08:53:44

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:df9235$7b7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ramka magnetyczna (taka jak do płytek) oklejona lustrem? Wymaga, rzecz
> jasna, odrobiny pracy koncepcyjnej, bo jednak będzie widać, że to nie jest
> jednolita płaszczyzna, ale powinno dać się coś wymyślić.

pomyslalbym choc o takim samym (wizualnie) rozwiazaniu w drugim
rogu
albo np. (zalezy od wielkosci tej sciany) wlasnie na tej plytce z otworem
rewizyjnym i takim wycietym kawalku zrobic jeden halogen i drugi
w drugim rogu w ten sam sposob (symetrycznie)
da sie cos wymyslec :)

Sierp

4. Data: 2005-09-02 09:01:04

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
> [...]
> na tej plytce z otworem rewizyjnym i takim wycietym kawalku
> zrobic jeden halogen i drugi w drugim rogu w ten sam sposob

Halogen na wysokości 1.4m wydaje mi się dość ryzykowny, ale...

> da sie cos wymyslec :)

...z pewnością :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

5. Data: 2005-09-02 09:18:37

Od: " " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> Użytkownik <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> W lustrze można wyciąć dziurę, więc nie widze przeszkód :)

Ale taką większą żeby było widać płytki czy "zakamuflowane" ? Chętnie bym
zobaczył jak takie coś wygląda.
Sciana ma 2.6m szer., umywalka była by przy jednej ścianie więc kinkiet
byłby przy ścianie i gdzieś w okolicach środka lustra więc chyba trochę
dziwnie

6. Data: 2005-09-02 09:39:46

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...] Ale taką większą żeby było widać płytki
> czy "zakamuflowane" ? [...]

Mam wrażenie, że mniej więcej taką, jakiej dusza zapragnie (choć przy
niektórych rozmiarach i kształtach może to wymagać zaawansowanej
technologii, czyt. kosztować kupę kasy). Zajrzyj np. na
http://www.szkloservice.com.pl

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.