NOwoczesne meble - spostrzezenia

1. Data: 2005-09-02 07:15:41

Temat: NOwoczesne meble - spostrzezenia
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem juz po zakupie mebelkow kupilem RED APPLE i jestem zadowolony.
Widze ze BRW teraz tez podobne wypuscila RESET :)) Pewnie troche tansze ale
trudno ja juz mam swoje i teraz tanszych juz nie kupie :))) a jak jakosc
tych BRW???

2. Data: 2005-09-02 08:25:16

Temat: Re: NOwoczesne meble - spostrzezenia
Od: "MarcinB" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ale
> trudno ja juz mam swoje i teraz tanszych juz nie kupie :))) a jak jakosc

Tych - nie wiem. Inne - dno.

Wyjaśnienie (Borys, Małgosia):
- żenujące niedopracowania projektanta (np: stawiam szafę obok witryny z
szufladami pod spodem i mam pomiędzy witryną i szafą 2cm dziurę, którą muszę
zapełnić czymś własnego pomysłu i produkcji);
- półka o długości <60cm *mocno* wygina się w łódeczkę pod ciężarem *kilku*
swetrów;
- odległości pomiędzy półkami przeogromne, szafa i szafki płytkie.

Na plus zaliczam przyzwoity stan otrzymanych płyt do montażu oraz pewne
nadmiary elementów połączeniowych i innego drobiazgu.

MarcinB

3. Data: 2005-09-02 08:39:27

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

E to RED APPLE bez takich zarzutow PAnowie przyjechali wszystko ladnie
poskrecali i narazie oki :)) Szafka wytrzymuje ciezar TV 32' :))

4. Data: 2005-09-02 09:34:42

Od: "MarcinB" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>E to RED APPLE bez takich zarzutow PAnowie przyjechali wszystko ladnie
> poskrecali i narazie oki :)) Szafka wytrzymuje ciezar TV 32' :))

Napisz coś więcej za jakieś pół roku :-))

Miłego używania!

MarcinB

5. Data: 2005-09-03 06:56:13

Od: "BIG" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tansze ale
> trudno ja juz mam swoje i teraz tanszych juz nie kupie :))) a jak

Ja mam bardzo duza prosbe :)
Jako, ze jeszcze nie zakupilem tych mebelkow prosze o dokladna relacje z
calego procesu :)
Chodzi mi o zakup, transport, jak sie sprawuja mebelki, jakie wybralas
dokladnie modele, jezeli masz zdjecia to chetnie bym zobaczyl jak to sie
komponuje z reszta gratow w mieszkaniu :) Czy stolik nie jest za niski,
ogolnie czy szafki nie sa za niskie :) Jak z jakoscia :) Bardzo prosze o
mozliwie pelne informacje

pozdrawiam serdecznie
Laris

6. Data: 2005-09-04 10:21:19

Od: "pawel" <pawel.h@_usuń_to_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam bardzo duza prosbe :)
> [...]
> komponuje z reszta gratow w mieszkaniu :) Czy stolik nie jest za niski,
> ogolnie czy szafki nie sa za niskie :) Jak z jakoscia :) Bardzo prosze o

MAm szafkę RTV Red Apple - dosyć sporą 240cm długości-mebelek bardzo
solidny, bez porównania z tandetą oferowaną przez BRW (MAm regał Romeo z
BRW - badziewie).
Monterzy z "Agata Meble" chwalili Apple za solidność, szafka wykonana z MDF
a nie z paździerza, z każdej strony oklejona , elementy dobrze spasowane.
Polecam.

7. Data: 2005-09-04 11:43:42

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel wrote:
> Ja mam bardzo duza prosbe :)

[...]

> MAm szafkę RTV Red Apple - dosyć sporą 240cm długości-mebelek bardzo
> solidny, bez porównania z tandetą oferowaną przez BRW (MAm regał Romeo z
> BRW - badziewie).

[...]

> szafka wykonana z MDF, a nie z paździerza

[...]

To chyba raczej wada, a nie zaleta. MDF jest dużo bardziej miękki niż
płyta paździerzowa. Chyba, że chodzi o HDF?

pozdrawiam
Robert Grabowski

8. Data: 2005-09-06 15:35:24

Od: "pawel" <pawel.h@_usuń_to_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba raczej wada, a nie zaleta. MDF jest dużo bardziej miękki niż
> płyta paździerzowa. Chyba, że chodzi o HDF?
>
> pozdrawiam
> Robert Grabowski

MDF to sprasowany pod dużym ciśnieniem paździerz - materiał twardy, ciężki i
wytrzymały /fronty szafek kuchennych wykonywane są z mdf z uwagi na
odporność/...co to jest HDF nie wiem, może popularnie nazywają to MDF-em...w
każdym razie to znacznie trwalsze niż płyta wiórowa (paździerzowa;)

9. Data: 2005-09-07 08:00:15

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel wrote:

> [...]
> odporność/...co to jest HDF nie wiem, może popularnie nazywają to MDF-em...w
> każdym razie to znacznie trwalsze niż płyta wiórowa (paździerzowa;)

MDF jest miękki ... z niego robi się fronty szafek ze względu na
możliwość wykonywania w nim frezów. Z MDF są robione np. listwy
przypodłogowe do paneli i można je kroić nożem. HDF to twardszy MDF i z
niego robi się np. panele podłogowe. Chyba, że się mylę, albo jest kilka
MDF'ów :)

pozdrawiam
Robert Grabowski

jaki program do monitoringu chałupy ?
malować czy cyklinowac?
Regulator temperatury
gdzie kupie srodki do dezynf wanny z hydro w Krakowie?
Siemens siwamat plus 7201 - instrukcja