malować czy cyklinowac?

1. Data: 2005-09-01 21:13:39

Temat: malować czy cyklinowac?
Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lokatorzy zdewastowali mi mieszkanie- sciany zasmarowane, a podłogi dosłowne
zasikane.
Muszę więc zarówno malować sciany i sufity, jak i cyklinowac parkiet.
W jakiej nalezy robic to kolejności?
PS. czy ktos ma patent na usuwanie zapachu:( moczu?

2. Data: 2005-09-02 07:58:50

Temat: Re: malować czy cyklinowac?
Od: "Iwona" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze współczuję:(
Mamy 2 koty, więc zapobiegawczo kupiliśmy środek do neutralizacji kocich
zapachów. Jest to Wash&get off spray, ma cytrusowy zapach, dośc powalajacy,
ale jak wywietrzeje, nic nie czuć. Myslę, ze sie nada.
To ten produkt:
http://animalia.pl/produkt.php?kat=44&id=2518
Powodzenia,
Iwona

3. Data: 2005-09-15 06:00:00

Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł napisał(a):
> [...]
> W jakiej nalezy robic to kolejności?
> PS. czy ktos ma patent na usuwanie zapachu:( moczu?

Zależy ile razy planujesz malować. Zdecydowanie polecam ostatnie
malowanie zrobić już po cyklinowaniu, bo:
1) niby cykliniarki są "czyste", ale zawsze coś przy tarciu pójdzie na
ścianę (w rogach, pod kaloryferami do tego trzeba i tak ręcznie robić)
2) schnący/parujący lakier może powodować wystąpienie plam na ścianach

Beniamin

Regulator temperatury
gdzie kupie srodki do dezynf wanny z hydro w Krakowie?
Siemens siwamat plus 7201 - instrukcja
informacje o kredytach mieszkaniowych
Jaka wilgotnosc?