znacie przepis na szarlotkę?

1. Data: 2002-07-10 12:26:27

Temat: Re: znacie przepis na szarlotkę?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:agh8t5$psl$1@szmaragd.futuro.pl...
> jadłam w ubiegłym tygodniu szarlotke z lodami waniliowymi na ciepło.
> byla na puszystym, dosc grubym ciescie, w srodku miala starte na tarce
> jablka przykryte cienka warstwa tego samego ciasta.Pyyyycha.
> znacie moze przepis na taka szarlotke?
> Bede zobowiazana!

Agnieszko!
Trzeba pojechać do Mikołajek. Na placu wolności 6 w barze w kinie podają
taką szarlotkę... ;-) mniam

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-07-10 12:31:58

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Agnieszko!
> Trzeba pojechać do Mikołajek. Na placu wolności 6 w barze w kinie podają
> taką szarlotkę... ;-) mniam
Czyli zadzwonic do Piotrusia, on zapyta szefa kuchni jak przygotowac ;-))))

Magda

1. Data: 2002-07-10 12:39:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Czyli zadzwonic do Piotrusia, on zapyta szefa kuchni jak przygotowac
;-))))

Nie jak tylko na kiedy ;-)
Ostatecznie można iść do Blikego, ale ta od Bliklego jest przesłodzona.

1. Data: 2002-07-10 12:39:41

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> ;-))))
>
> Nie jak tylko na kiedy ;-)
> Ostatecznie można iść do Blikego, ale ta od Bliklego jest przesłodzona.
Moja mama robi tylko ciasto po czym na to ciasto starte jablka (dosc grubo,
poslodzone i odcisniete). Wychodzi pyszna, bardzo nietypowa, a do tego
bardzo prosta.

Magda

1. Data: 2002-07-10 22:10:21

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>poslodzone i odcisniete). Wychodzi pyszna, bardzo nietypowa, a do tego

A moglabys bardziej szczegolowy przepis wklepac jak jest pyszna i prosta :-)))
Pozdr.Dot leniwa

1. Data: 2002-07-11 08:26:36

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szarlotka Mojej Mamy :-)))

na ciasto potrzeba: 3 jajka, 2 szklanki maki, 3/4 szklanki cukru, kostka
margaryny, lyzeczka proszku do pieczenia
Ciasto zagniesc, gdyby trzeba bylo to dodac dodatkowa szklanke maki. Ciasto
wlozyc do lodowki.
Zetrzec na tarce jarzynowej 2 kg jablek (najlepiej antonowek), posypac okolo
0,5 szklanki curku, zaczekac az puszcza sok. Wycisnac z jablek okolo 3/4
szklanki soku, ktory nastepnie wypic ;-)).
Na blaszcze wygniesc ciasto, ulozyc jablka, posypac okolo 1/4 szklanki cukru
i troszke cynamonu. Wlozyc do zimnego piekarnika.
Piec w temperaturze 170 stopni, po okolo 40 minutach zmniejszyc temp. do 150
stopni, piec okolo 1 h.

PYYYSZNE!!!!

1. Data: 2002-07-11 19:25:17

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Szarlotka Mojej Mamy :-)))

Dzieki za przepis :-))),zrobie go wkrotce z ochota.Zamienie tylko margaryne na
maslo mam nadzieje,ze to nie zmieni efektu koncowego :-)
Dot

re:cukinia
EXPRES DO KAWY [SPAM]
Rozjechanie pojęć