znalazlam dobry klej

1. Data: 2005-12-18 00:00:43

Temat: znalazlam dobry klej
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kiedys pytalam sie o klej do papieru. Przez przypadek znalazlam bardzo
dobry. Firmy Handy Home & Office Roller Glue klej kulkowy, 50ml. Latwy w
obsludze i precyzyjny, pozna nakladac punktowo. Zaplacilam chyba 4.5 zl.
Wyglada identycznie jak w podanych nizej linku. Kupowalam ostatnia sztuke i
mam bez zatyczki, ale klej nie wysycha ani nie wylewa sie, bo zeby sie
wydostac, nalezy wcisnac kulke na jego koncu.

http://glinki.com/?l=kipu3a

Zazula

2. Data: 2005-12-18 13:49:17

Temat: Re: znalazlam dobry klej
Od: "Dorota Bara" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula <z...@W...pl> napisał(a):

> [...]
> mam bez zatyczki, ale klej nie wysycha ani nie wylewa sie, bo zeby sie
> wydostac, nalezy wcisnac kulke na jego koncu.

Gdzie kupiłaś ten klej ( chodzi o rodzaj sklepu).
pozdrawiam - Dorota

3. Data: 2005-12-18 13:50:11

Od: <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-12-18 15:18:53

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Gdzie kupiłaś ten klej ( chodzi o rodzaj sklepu).
> pozdrawiam - Dorota

W papierniczym.

Jesli wysle ci sie przez przypadek podwojny post, mozesz anulowac jeden np w
Outlook Express w menu Wiadomosc -> Anuluj wiadomosc.

Zazula

5. Data: 2005-12-18 17:52:09

Od: "Dorota Bara" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula <z...@W...pl> napisał(a):

> W papierniczym.
>
> Jesli wysle ci sie przez przypadek podwojny post, mozesz anulowac jeden np w
> Outlook Express w menu Wiadomosc -> Anuluj wiadomosc.

Jestem komputerowo trochę zielona. Próbowałam usunąć , ale ja nie mam Outlooka
- mam zainstalowany Mozilla Firefoxa i nie rozgryzłam GO jeszcze. Dziękuję
Dorota - świąteczne pozdrowienia .

6. Data: 2005-12-19 10:33:02

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Bara wrote:

> Jestem komputerowo trochę zielona. Próbowałam usunąć , ale ja nie mam Outlooka
> - mam zainstalowany Mozilla Firefoxa i nie rozgryzłam GO jeszcze. Dziękuję
> Dorota - świąteczne pozdrowienia .

W Mozilli klikasz PRAWYM przyciskiem myszy na poscie. Pojawia Ci się
wtedy menu, ostatnia opcja to "Cancel message". Nalezy kliknąć na nią.

Pozdrawiam
Bea (Marki)

7. Data: 2005-12-19 15:44:20

Od: <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> napisał(a):

> W Mozilli klikasz PRAWYM przyciskiem myszy na poscie. Pojawia Ci się
> wtedy menu, ostatnia opcja to "Cancel message". Nalezy kliknąć na nią.
>
> Pozdrawiam
> Bea (Marki)

Droga Beo!
Przez tą "zieloność " i świąteczne zamieszanie nie zorientowałam się, że
wysłałam wiadomość z gazetowego , ale dziękuję za informację . Pewnie ją
wykorzystam. Próbowałam kombinować na poczcie gazetowej i zlikwidować dubel -
ale nie wiem jak .Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

prezent dla szydelkujacej
znowu szukam :(
serwetki - zakanczanie
getboty xxx