znowu o gejach

1. Data: 1999-12-28 14:51:48

Temat: Odp: znowu o gejach
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Edison:
: Jeden kumpel twierdzi jednak, że większość kobiet to lesbijki co ujawnia
się
: już w dzieciństwie. Nie posuwają się one jednak do współżycia, a
poprzestają
: na ściskaniu się etc. Co Wy na to?

Ten Twoj kumpel to jakis 'kretyn z problemami' - za przeproszeniem. :(

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 1999-12-28 15:09:20

Temat: Re: znowu o gejach
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Edison" <t...@p...onet.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>już w dzieciństwie. Nie posuwają się one jednak do współżycia, a poprzestają
>na ściskaniu się etc. Co Wy na to?

Chyba jestem les. - lubie sie sciskac, przytulac..

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... Czym gardzisz ? Po tym poznac kim jestes naprawde..

1. Data: 1999-12-28 18:19:11

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wiekszosc ludzi sie tego wstydzi, a wiesz dlaczego? Bo za duzo maja
>wokol siebie takich ludzi jak ty i Trabul, ktorzy wmawiaja im, ze sa
>nienormalni i powinni sie tego wstydzic.

Jeżeli jesteś przekonany, że nie robisz nic złego ani wstydliwego, to czego
masz się wstydzić? Opinia osób trzecich nie ma tu nic do rzeczy. Argument,
że dookoła są "tacy ludzie jak ja" jest mało przekonujący. Co z tego, ze są?
Inni nie powinni zwracać uwagi na to, co "tacy jak ja" mówią, tylko być w
zgodzie z własnym sumieniem. Dlatego ja myślę co innego - większość ludzi
się tego wstydzi, bo to co robią jest nienormalne. I mają tego świadomosć,
że taki rodzaj miłości - po prostu inny, niż ten przyjęty przez
społeczeństwo jest czymś dziwnym, właśnie nienormalnym. I dlatego ani
lesbijki ani geje nie chwalą się tym publicznie. No i dobrze.

>Ja sie niczego nie wstydze, czasami sie po prostu boje.

Gratuluję. Brak wstydu jest fajną rzeczą. Człowiek nie musi bić się z
własnym sumieniem tylko lekko idzie przez zakręcone ścieżki życia. Też bym
tak chciał...
A strach to rzecz normalna.

Boje sie tylko
>kilku rzeczy: dostac po mordzie, stracic prace, no i to chyba wszystko.

Ja jeszcze boję się jeździć windą i samotności.

>Utraty kolegow i rodziny nie boje sie wcale, bo nie zalezy mi na
>znajomosciach i przyjazniach, ktore mnie nie akceptuja.

Kolegów zgoda, są rożni. Ale rodzina? Jaka jest to jest, ale akurat utraty
jej sobie nie życzę....To mocne słowa.
No, ale każdy ma swoje zdanie.

Machalas

1. Data: 1999-12-29 08:58:06

Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

Machalas wrote:

> [...]
> społeczeństwo jest czymś dziwnym, właśnie nienormalnym. I dlatego ani
> lesbijki ani geje nie chwalą się tym publicznie. No i dobrze.

Nie wszyscy i nie wszedzie. w Polsce jest moze mala garstka ludzi tak
odwaznych, ze "pochwalila sie tym publicznie", no ale IMHO Polska to
kraj nie do konca normalny. W Niemczech lub Holandii takie "chwalenie
sie publiczne" jest czyms normalnym i nie jest zadna rewelacja. (btw. to
sie nazywa "publiczny comming out" )
Ciekawe co masz na mysli piszac "No i dobrze". Obawiasz sie ze
homoseksualizm moze za kilka(nascie)(dziesiat) lat stac sie czyms
zupelnie normalnym, i zdanie: "jestem gejem" bedzie tak samo
"sensacyjne" jak: "mam 24 lata"? Nie masz sie czym martwic. My w Polsce
takiej chwili juz nie dozyjemy.... a szkoda.

> Kolegów zgoda, są rożni. Ale rodzina? Jaka jest to jest, ale akurat utraty
> jej sobie nie życzę....To mocne słowa.
> No, ale każdy ma swoje zdanie.

Rodziny bywaja BARDZO rozne.

axel d.
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-29 10:52:00

Od: "Eikon" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
> Rodziny bywaja BARDZO rozne.

A twoi ciebie akceptuja? I jak jest z tym u twoich znajomych gejow?

eikon

P.S.1. Tak na marginesie, to nie wiem czy zauważyliście, ale tezy, że
homoseksualizm jest normalny bronią tylko ci, którzy mają taki skłonności
(nawet jeśli się do nich nie przyznają publicznie).

P.S.2. Nie wiem czemu zeszło z tematu, pytanie było czemu kobiety się nie
ujawniają, a zeszło na temat czy to wogóle moralne.

1. Data: 1999-12-29 12:24:39

Od: flyer <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eikon wrote:

> tak się tu jakoś te tematy przewijały i zastanowiła mnie jedna rzecz, a
> mianowicie: czemu faceci geje częściej ujawniają swoją orientację seksualną
> niż kobiety-lesbijki?
>
> eikon
>
> P.S. Merry Christmas 2 all or u.

Nie wiem jak wy, ale wszystkie dziewczyny, z ktorymi "bylem" (cale dwie) mialy
doswiadczenia milosci z kobieta, i co ciekawsze w okolicach 15-20. To sie chyba
nazywa okres fascynacji wlasna plcia. A jednak o tym sie nie mowi. Wedlug mnie
po pierwsze kobiety (tu pozwole sobie na uogolnienie) sa mniej rozmowne w
sprawach intymnych, po drugie chyba jest to zupelnie inne doswiadczenie niz u
mezczyzn, teoretycznie doskonalsze i delikatniejsze (co by nie mowic milosc z
mezczyzna jest swego rodzaju agresja dla kobiety). Wobec powyzszych uwazam, ze
prawdopodobnie kontakty homoseksualne u kobiet maja ta samo czestosc jak u
mezczyzn ale albo jest to sprawa bardziej intymna, albo brak informacji o tym
jest wynikiem mniejszej "delikatnosci" mezczyzn w tych sprawach (chwalenie sie
ile to kobiet sie mialo).

Flyer

1. Data: 1999-12-29 13:00:26

Temat: Re: Odp: znowu o gejach
Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

Eikon wrote:

> A twoi ciebie akceptuja? I jak jest z tym u twoich znajomych gejow?

mnie nie chodzilo tutaj o akceptacje seksualnosci, ale o rodzine w
ogole. niektore rodziny sa takie, ze lepiej byloby wychowywac w domu
dziecka. :-(
Jesli chodzi o akceptacje w rodzinie to bywa z tym bardzo roznie. znam
takich, ktorych w pelni akceptuja rodzice (nawet babcia), a sa tez tacy,
ktorzy zostali wyrzuceni z domu z tego powodu...

> [...]
> homoseksualizm jest normalny bronią tylko ci, którzy mają taki skłonności
> (nawet jeśli się do nich nie przyznają publicznie).

nieprawda. na liscie bronilo mnie juz wiele osob, ktore nie sa
homoseksualne. jesli cos jest sluszne to warto tego bronic. a gdybym
bronil czarnych przed rasistowskimi najazdami to znaczyloby, ze jestem
czarny, czy ze mam sklonnosci do bycia czarnym? (tak jak Majkel Dzekson
tylko na odwrot). :-)))

axel d.
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-29 14:18:52

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel D. napisał(a) w wiadomości: <9...@g...newsgate.pl>...

> [...]
>kraj nie do konca normalny. W Niemczech lub Holandii takie "chwalenie
>sie publiczne" jest czyms normalnym i nie jest zadna rewelacja. (btw. to

Nooo. Byłem w Holandii i miałem okazję "odwiedzić" dzielnicę, w której
ludzie spragnieni innej miłości mogli oficjalnie pokazywać się z tym. Fakt,
u nich jest to normalne, tak jak narkomani leżący pod rynną czy czarne
dziwki ważące po 120 kilo. Dzielnica jest dość duża i w pewnym momencie
czlowiek ma przesyt widoków.
No cóż, przypuszczam, ze coś takiego na Tobie na przykład wrażenia nie
zrobi, bo uważasz to za normalne. Ale ja wymiękałem, gdy siedemnasta dziwka
na siłę chciała mnie dorwać do siebie, albo gdy "para" koniecznie chciała,
bym zobaczył "jak oni to robią" . Na szczęście byla to wycieczka turystyczna
i dość szybko kierownik zarządził realizację kolejnego punktu programu. Ale
wrażenie zostało... Pewnie dlatego moje nastawienie do tych sprawa jest
takie a nie inne.

> [...]
>homoseksualizm moze za kilka(nascie)(dziesiat) lat stac sie czyms
>zupelnie normalnym, i zdanie: "jestem gejem" bedzie tak samo

He, trafiłeś. Tak właśnie myślę. Tym bardziej, że np. w Stanach jest to już
normalne. Mój brat był w Nowym Jorku swego czasu i "zahaczył" o paradę
pedałów. Wyobrażasz se - idzie ulicą ileśtam tysięcy ludzi i każdy dotyka
drugiego tam gdzie boli najbardziej i językiem sugeruje, że bardzo to lubi.
I nikt nie czaił się, że inni pomyślą swoje. To zjawisko już tam
spowszechniało.

>Nie masz sie czym martwic. My w Polsce
>takiej chwili juz nie dozyjemy.... a szkoda.

Pewnie tak, chociaż młody jestem.
Szkoda?

>Rodziny bywaja BARDZO rozne.

Jasne. Ale dopóki jestem od niej uzależniony finansowo i mieszkaniowo, to
znoszę wszystko, swoje myślę, mówię co innego i jest dobrze.
A potem ....

1. Data: 1999-12-29 19:07:47

Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eikon napisał(a) w wiadomości: <84cp45$3d8$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

>P.S.2. Nie wiem czemu zeszło z tematu, pytanie było czemu kobiety się nie
>ujawniają, a zeszło na temat czy to wogóle moralne.

Nie wiem ile przez te lata , ktore juz przezylam poznalam dziewczyn, pan,
kobiet....
Mysle, ze bardzo duzo. I ani jednej lesbijki. Chociaz byl taki moment w moim
zyciu, ze to wlasnie mnie i moja kolezanke podejrzewano o takie sklonnosci -
bylysmy jak papuzki-nierozlaczki.
Cala nasza paczka byla zachwycona, ze w nas to "odkryla", a my dla zabawy i
wywolania sensacji podtrzymywalysmy ten mit. I jest to jedyny przejaw
lesbijstwa z jakim sie w swoim zyciu zetknelam !
Odwracajac sytuacje (bardzo lubie takie "odwracanie kota ogonem" ) -
prawdziwe lesbijki moga z powodzeniem ukrywac swoje sklonnosci pod pozorem
zazylej przyjazni. I nikt moze niczego dlugo nie zauwazyc. Wcale sie nie
dziwie, ze wola sie ukryc , niz ujawnic. Kto ma ochote wystawic sie
publicznie na pogarde, na zaszczucie, na nienawisc?
Dlatego miedzy innymi radze docenic szczerosc Axela, tym bardziej, ze pisze
bez przekraczania granic dobrego smaku, czego i innym zycze...
Bozena.

1. Data: 1999-12-29 20:43:38

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>homoseksualizm jest normalny bronią tylko ci, którzy mają taki skłonności
>(nawet jeśli się do nich nie przyznają publicznie).

No właśnie. Tak coś mi się wydaje....
Chociaż nie można tego stwierdzić w 100%, bo można niechcący obrazić ludzi.
Ktoś może tolerować gejów, ale nie mieć z tym nic wspólnego....

>P.S.2. Nie wiem czemu zeszło z tematu, pytanie było czemu kobiety się nie
>ujawniają, a zeszło na temat czy to wogóle moralne.

...co było do przewidzenia. Myślałeś, ze rzucając jedno krotkie pytanko na
temat - nie ukrywajmy - kontrowersyjny, otrzymasz jedną krótką odpowiedź?
Nie tak łatwo. Jak widzisz, temat się rozwija i rozwijać się będzie.

Re: bliskosc fizyczna
Re: bliskosc fizyczna
Re: Fin de siecle (za rok)...
Re: Odp: KOCHAĆ KOGO?