żołądek ,gardło migdałki ,zapach z ust

1. Data: 2009-08-18 07:35:13

Temat: żołądek ,gardło migdałki ,zapach z ust
Od: "Wojtek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postaram sie napisac krotko.
Miałem wycinane migdalki jakos 3 lata temu ( wtedy mialem 24 lata )
Powodem było to że, ciagle ropiały a co za tym idzie zapach z ust i ciągłe
"trucie" organizmu tym co połykalem. Nie pomagało odstawienie zimnych
gazowanych napoi, różne antybiotyki i płukanki. Przed wycięciem byłem u
wielu laryngologów.

Migdałków nie ma ale problem cześciowo pozostał.
Często rano odksztuszam cos z gardła przypominające kisiel ( glut )
Często czuje z jednej strony jakby kłócie w gardle idące do ucha.
Moge myć zęby i tak po 30-40 min mam nieprzyjemny zapach z ust.
Również męczy mnie nadmierne oddawanie gazów.

często chrząkam bo czuje jakas zaleganie w gardle ...
Podobno mam lekko krzywą przegrode ale nie na tyle żeby ją "prostować"
Robiłem testy alergiczne i nie jestem na nic uczulony.

Czasami mam wrażenie że na łuku podniebiennym ( tam to sie chyba nazywa ? )
mam lekko białawy nalot - głównie wtedy kiedy czuje kłócie w gardle i uchu.

Zęby mam zdrowe, myje je min 3x dziennie po 3-4 min różnymi pastami.
Płukanki do płukania jamy ustnej też nie pomagają.
Próbowałem zmieniac pieczywo z jasnego na ciemne , jedzenie z miecha i
smazonego na gotowane warzywa i czeste jedzenie owoców - konkretnej poprawy
nie zauważyłem.

Proszę o pomoc.

2. Data: 2009-08-18 21:11:41

Temat: Re: żołądek ,gardło migdałki ,zapach z ust
Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sie, 09:35, "Wojtek" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
> smazonego na gotowane warzywa i czeste jedzenie owoców - konkretnej poprawy

Poniekąd cię rozumiem mam bardzo wrażliwy nos i wyczuwam zapachy dla
innych nie wyczuwalne. Mam przyjaciółkę, której oddech jest
powalający, zawsze. Kiedyś mi powiedziała, ze cierpi na dolegliwości
wątrobowe być może ma to jakiś związek u niej. Zastanów się czy coś
podobnego mogło by być w twoim przypadku. Może po prosu spróbuj gumy,
mocno miętowej. Aha i nici dentystycznej.
pozdrówko
-aszheri-

3. Data: 2009-08-21 14:44:53

Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <rkm6ITO@SKASUJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

A przypadkiem często nie boli Cię głowa, nie "chrupie" kark, czy bolą
szczęki?
To plus Twoje objawy okazały się u mnie bruksizmem.
Pozdrówka

4. Data: 2009-08-21 21:56:44

Od: Melisa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek pisze:
> [...]
> smazonego na gotowane warzywa i czeste jedzenie owoców - konkretnej poprawy

Próbowałeś żucia cynku?

M.

rtg kręgosłupa l-k
Cywilizowana korekta przegrody nosowej - gdzie i jak?
Re: Wszystkie religie swiata ujawniaja dokladnie te same prawdy stad musza miec tego samego autora - Boga (JP)
czym sie rozni ob, crp i biale krwinki w stanie zapalnym?
Zwyrodnienie stawu kolanowego