żółte ściany - jaki kolor zestawu wypoczynkowego?

11. Data: 2007-03-12 07:49:07

Temat: Re: żółte ściany - jaki kolor zestawu wypoczynkowego?
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:esv04k$slt$1@news.onet.pl...
> pomalowałam ściany na kolor "słoneczny pocałunek" duluxa. pokój był od
> północy, więc wyszedł bardzo fajny efekt - zrobiło się bardzo jasno. mam
> niestety problem z doborem koloru mebli wypoczynkowych. myślałam o
> granacie lub niebieskim :-)
> byłabym wdzięczna za pomoc :)

Tak jak medea wspomniala zieloniutkie bylyby cudowne, jesli chcesz na
kolorowo. Do tego mebelki w kolorze jasniutkiego klonu i dodatki typu
pomaranczowo-zolte (czyli serwetki, zaslonki, doniczki itp.)

Super tez wygladaja do takich scian kanapy w kolorze brudnego pomaranczu,
tutaj mebelki bym dala w kolorze czeresni, a dodatki sloneczno zolte,
ciemniejsze niz sciany z delikatnym ciemno czerwonym akcentem.

Niebieskie dobrze wygladaja tylko w pomieszczeniach mocno naslonecznionych.

Jesli jednak wolisz na spokojnie to kremowe kanapy, tutaj meble nie moga byc
zbyt jasne, bo bedzie mdlo, ale tez nie ciemne wiec cos w odcieniach jasnego
orzecha np. byloby ladnie. Dodatki bezowo-brazowe (z tym, ze brazu tylko
akcetowo, by nie zaciemnic), albo jesli chcesz odrobine kontrastu to
ceglasta czerwien na dodatki.

Uff to tyle moich wypocin, aha dobrze jest sobie taki mini projekt kolorowy
zrobic w jakims programie graficznym, wtedy widzisz jak poszczegolne
zestawienia sie prezentuja i co Ci sie najbardziej podoba. Ja tak zrobilam,
zanim zaczelismy sie urzadzac i jestesmy zadowoleni z efektow, nie ma
zadnych niespodzianek. Do tego przewertowalam tysiace gazet w poszukiwaniu
pomyslow i ogladaniu roznych zestawien.

--
pozdr,
ewka

12. Data: 2007-03-12 08:59:38

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żałuję, że nie udało mi się męża namówić na delikatną zieleń albo chociaż
> zielone wstawki w kanapie i fotelach (ale wtedy pewnie musielibyśmy w
> salonie meblowym spędzić cały dzień a nie tylko dwie godziny ;-) ).

Oj wiem cos o tym, tez mielismy nietypowe zamowienie i nachodizlismy sie i
naczekalismy, oni sie tam namarudzili, ale oplacalo sie ;)

--
pozdr,
ewka

13. Data: 2007-03-13 22:45:33

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, jaki to ten pocałunek. Ja mam jasnożółte ściany+biały sufit, meble
dąb (i wykończenie foteli), wersalka i fotele - jasno-zgniłozielone. Fajnie
wg mnie wygląda.

d.

AMICA - chłodziarko-zamrażalka
Mam prać? Memoryfoam - eurofoam
MODNE SZABLONY MALARSKIE
quasi inteligentna instalacja elektryczna... ?
Robale :/