żółte ściany - jaki kolor zestawu wypoczynkowego?

1. Data: 2007-03-10 19:15:11

Temat: żółte ściany - jaki kolor zestawu wypoczynkowego?
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pomalowałam ściany na kolor "słoneczny pocałunek" duluxa. pokój był od
północy, więc wyszedł bardzo fajny efekt - zrobiło się bardzo jasno. mam
niestety problem z doborem koloru mebli wypoczynkowych. myślałam o granacie
lub niebieskim :-)
byłabym wdzięczna za pomoc :)
pozdrawiam
ania

2. Data: 2007-03-10 19:41:02

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| niestety problem z doborem koloru mebli wypoczynkowych. myślałam o granacie
| lub niebieskim :-)

Jasno niebieski - zestawienie popularne od czasów
piosenki 2+1, RMF'u i samostijnej Ukrajiny :-)

Pzdr

JKK

3. Data: 2007-03-10 20:59:10

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> północy, więc wyszedł bardzo fajny efekt - zrobiło się bardzo jasno. mam
> niestety problem z doborem koloru mebli wypoczynkowych. myślałam o

Różowy kolor mebli wypoczynkowych bedzie bardzo ładnie się prezentowal.
Ważne aby byly całe różowe.

4. Data: 2007-03-11 12:02:50

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> północy, więc wyszedł bardzo fajny efekt - zrobiło się bardzo jasno. mam
> niestety problem z doborem koloru mebli wypoczynkowych. myślałam o

Pokoj masz od polnocy, wiec nalezaloby IMHO ocieplic optycznie. Nie uwazasz,
ze kolor granatowy/niebieski ponownie ochlodzi wnetrze? Nie myslalas o
kolorach naturalnego drewna, np. olcha, dab, mahon?
Chyba, ze lubisz zdecydowane kontrasty. Chociaz uwazam, ze moga szybko sie
znudzic i bedziesz za chwile chciala zmienic;)

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

5. Data: 2007-03-11 15:26:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> ze kolor granatowy/niebieski ponownie ochlodzi wnetrze? Nie myslalas o
> kolorach naturalnego drewna, np. olcha, dab, mahon?

Kanapa w kolorze naturalnego drewna? Masz na myśli zapewne boczne
elementy? To i tak nie rozwiązuje problemu Ani, jak sądzę ;-).

Ja mam salon usytuowany podobnie do Ani, też pomalowałam ściany na
słonecznie żółty kolor, a komplet wypoczynkowy zamówiłam w kolorze
kremowym, myślałam też o połączeniu kremu z zielonkawym.

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2007-03-11 17:28:41

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kanapa w kolorze naturalnego drewna? Masz na myśli zapewne boczne
> elementy? To i tak nie rozwiązuje problemu Ani, jak sądzę ;-).

Pewnie, ze myslalam..., ale chyba o niebieskich migdalach ;))) No nie wiem,
jak mi umknely te "meble wypoczynke"???

> Ja mam salon usytuowany podobnie do Ani, też pomalowałam ściany na
> słonecznie żółty kolor, a komplet wypoczynkowy zamówiłam w kolorze
> kremowym, myślałam też o połączeniu kremu z zielonkawym.

Ja do tego koloru scian mam kanape w rudym kolorze, a meble olcha. Fajnie to
wyglada, nie jest mdlo, ani kontrastowo. Poprzednia kanapa byla
ciemnoniebieska. Teraz jest zdecydowanie lepiej, mimo, ze okna mam od
zachodu.

7. Data: 2007-03-11 17:30:33

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości ,

> "meble wypoczynke"???

wypoczynkowe - oczywiscie. Ide jednak spac...

8. Data: 2007-03-11 19:37:46

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za pomoc :-)
myślę że kanapa w kolorze kremowym to byłoby najbezpieczniejsze rozwiązanie
:-) tylko czy czasami nie byłoby za mdło :)
Ewa, może masz jakieś fotki?

pozdrawiam
Ania

9. Data: 2007-03-11 19:53:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> Ewa, może masz jakieś fotki?

Meble jeszcze nie dojechały, więc efektu nie znam i fotek nie mam.
Dzielę się jednak swoim pomysłem ;-).

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2007-03-11 19:57:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> dzięki za pomoc :-)
> myślę że kanapa w kolorze kremowym to byłoby najbezpieczniejsze rozwiązanie
> :-) tylko czy czasami nie byłoby za mdło :)

Aha, zapomniałam dodać, że sufity mam pomalowane na delikatne ecru i w
tym kolorze jest też filar i ściany w korytarzu, który jest otwarty na
salon, więc kolor wypoczynku jakoś ma z tym współgrać. Żałuję, że nie
udało mi się męża namówić na delikatną zieleń albo chociaż zielone
wstawki w kanapie i fotelach (ale wtedy pewnie musielibyśmy w salonie
meblowym spędzić cały dzień a nie tylko dwie godziny ;-) ).

Pozdrawiam
Ewa

AMICA - chłodziarko-zamrażalka
Mam prać? Memoryfoam - eurofoam
MODNE SZABLONY MALARSKIE
quasi inteligentna instalacja elektryczna... ?
Robale :/