zupa pomidorowa z ziemniakami

1. Data: 2004-08-21 17:58:49

Temat: zupa pomidorowa z ziemniakami
Od: "maciejpt" <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, hej
moi drodzy, przymierzam sie do zrobienia zupy ze swiezych pomidorkow i
ziemniaczkow (pokrojonych w kostke)... doradzcie prosze co do takiej zupki z
innych warzywek dodac i co zrobic zeby mieska nie uzywac (a zeby byla
pyszna), nie mam zadnego pod reka - tylko kostki rosolowe ;) ...

jakies gotowce? pomysly? rady?

dziekuje
sciskam jak zawsze
maciejpt

1. Data: 2004-08-21 18:02:53

Temat: Re: zupa pomidorowa z ziemniakami
Od: "Dyzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szcerze mowiac to pomidorowej z ziemniakami jeszcze nie jadlam :o
Moj malzonek zajada sie wylacznie pomidorowka z ryzem :)
Daj znac co ci wyjdzie z tego :)

Kurczak z KFC??........:>
Pytania na temat ogorkow kiszonych
PILNIE sałatka