związki

641. Data: 2009-08-12 22:09:00

Temat: Re: związki
Od: aa <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 12, 4:10 pm, XL <i...@g...pl> wrote:

> I write that without the opportunity. What is it this time?
> --
>
> Ikselka.

nawet ikselcie tłumaczy, niebywałe;-)

642. Data: 2009-08-12 22:15:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

aa napisał(a):

> [...]

Ewa

I write that without the opportunity. What is it this time?

che,che

643. Data: 2009-08-12 22:16:19

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie przeceniasz czasem mojego uzależnienia sensu życia od wiarygodności w
> grupach?
> :-D

Znam fakty. Ty dajesz swoje imaginacje.

> Jeżeli Ci podam link, to przez "kuleżanki" dotrzesz do listy uczestników,
> moja spryciaro, nic z tego.
> Wiem, co Ci po głowie chodzi, ale głupich nie sieją, sami się rodzą.

Rodzą się idiotki, którym się wydaje, że Unia szkoli masażystów. Na
potrzeby domowych doznań.

> I słusznie.

Jeszcze wyglądnę i dostane w oczy jedną z 50 par trzewików.
--

Paulinka

644. Data: 2009-08-12 22:17:36

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> WE WSPÓŁPRACY z instytucjami koscielnymi. Koniec podpowiedzi.

I kwalifikowalna jesteś jako co?

--

Paulinka

645. Data: 2009-08-12 22:20:14

Temat: Re: zwiazki
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "aa" napisal:

> Ale fajne ;-)

Living room Jubilerski killed me to death :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

646. Data: 2009-08-12 22:27:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Living room Jubilerski killed me to death :DDD

A mnie sie podoba, ze zona wybiera meza do placenia. :DDD

michal

647. Data: 2009-08-12 22:29:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "michal" napisal:

> A mnie sie podoba, ze zona wybiera meza do placenia. :DDD

Islam po polsku? :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

648. Data: 2009-08-12 22:49:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 00:20, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> Uzytkownik "aa" napisal:

Szczególnie w tych przypadkach NIE: idź do dwójka w salonie
Jubilerskiego i żona wybrać męża do zapłaty. Z tego
Prezent nie może być Nietrafienia ryzyko - rozmiar, styl, itp.
Ale fajne ;-)

Salon Jubilerski zabił mnie na śmierć: DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

Ikselcia to wogóle zaczyna co raz dziwniej pisać;-)

649. Data: 2009-08-13 07:12:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> A gdzie Twoje przyarystokratyczne poczucie humoru? :)

Pod perskim kobiercem.

Qra

650. Data: 2009-08-13 07:21:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> I kwalifikowalna jesteś jako co?

Niewidomy masażysta ponoć najlepszy.

Qra

Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Z SCP
Pigułka z LSD? Czemu nie
No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/