2 wieszaki w szafie wnękowej

1. Data: 2007-01-20 22:52:07

Temat: 2 wieszaki w szafie wnękowej
Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś posiada 2 drążki na wieszaki jeden nad drugim w szafie wnękowej
? Jak się to sprawdza w życiu codziennym ?
Mam wnękę ok 170 i na połowie chciałbym dac drążek albo nawet 2 tylko że
ten drugi to chyba pod sufitem musiał by byc więc nie wiem czy ma to sens

2. Data: 2007-01-20 23:14:35

Temat: Re: 2 wieszaki w szafie wnękowej
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Ra napisał(a):
> [...]
> ten drugi to chyba pod sufitem musiał by byc więc nie wiem czy ma to sens

tz 170cm wysokosci ma ta wneka? i to jest pod sufitem? mieszkasz w
ziemiance? :-)

Ja mam w szafie dwa drazki. Pierwszy na wysokosci 1m, drugi na wysokosci
2,1m - dla mnie jest ok (jestem sredniego wzrostu) i dosc wygodne

Sierp

3. Data: 2007-01-21 08:55:10

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 1/20/2007 11:52 PM, Ra wrote:

> Czy ktoś posiada 2 drążki na wieszaki jeden nad drugim w szafie wnękowej
> ? Jak się to sprawdza w życiu codziennym ?
Bardzo dobrze.

> Mam wnękę ok 170
Trochę mało. Lepiej daj 1 drążek i półkę.

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

4. Data: 2007-01-21 09:09:54

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ra napisał(a):
> [...]
> ten drugi to chyba pod sufitem musiał by byc więc nie wiem czy ma to sens

Jeżeli ten górny wieszak ma być pod sufitem poza zasięgiem "przeciętnej"
ręki to zainteresuj się czymś, co się nazywa "pantograf".

Pozdrawiam
Krzysztof Smyk

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

5. Data: 2007-01-21 09:11:38

Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> tz 170cm wysokosci ma ta wneka? i to jest pod sufitem? mieszkasz w
> ziemiance? :-)

nie to całk. szerkośc wiec za dużo miejsca nie ma
> Ja mam w szafie dwa drazki. Pierwszy na wysokosci 1m, drugi na wysokosci
> 2,1m - dla mnie jest ok (jestem sredniego wzrostu) i dosc wygodne
ja mam poniżej średniej i każde rozwiązanie nie będzie idealne,
myślałem żeby ten drążek na dłuższe rzeczy był poniżej ale twoja
koncepcja jest chyba lepsza
co jeszcze warto w takiej szafie zamontowac ? Komodę z szufladami będę
miał osobno

6. Data: 2007-01-21 09:50:52

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Ra napisał(a):
> co jeszcze warto w takiej szafie zamontowac ? Komodę z szufladami będę
> miał osobno

sa rozne bajery - np. wieszaki, ktore sa opuszczane z szafy.
Wysuwane wieszaki na krawaty, wysuwane rozne rzeczy :-) oswietlenie.
Ja w zasadzie konstrukcje tej szafy mam prosta - dwa drazki, i same
polki. Na gorze na calej dlugosci jedna puła/pawlacz (powiedzmy)

Sierp

7. Data: 2007-01-21 10:44:03

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ra" <...@s...pl> wrote in message
> [...]
> ten drugi to chyba pod sufitem musiał by byc więc nie wiem czy ma to sens

Ma sens. U mnie - mieszkanie "normalne" wys. 245cm. pod sufitem półka na
torby, plecaki i takie tam, a niżej dwie kondygnacje drążków - sprawdza się
bardzo dobrze. Nie ma problemu z sięganiem rzeczy z górnego drążka. Ale to
jest część szafy przeznaczona na kótkie rzeczy - męskie koszule, garnitury,
bluzki, spodnie - dłuższa kurtka już się gniecie.
Jeśli boisz się, że będziesz musiała skakać po krzesłach, żeby się dostać do
wyższego drążka, to poszukaj w IKEA takich specjalnych patyków do
zdejmowania wieszaków z wysokości. Bardzo wygodny wynalazek - tani i nie
zajmuje w szafie miejsca.
Anka

8. Data: 2007-01-22 08:01:20

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ra" <...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ten drugi to chyba pod sufitem musiał by byc więc nie wiem czy ma to sens

My mamy takowa w naszej szafie i jestem bardzo zadowolona, wieszam na nim
tylko kuszule, bluzki, wszystko co krotsze, bo na dlugie rzeczy dobrze jest
miec osobny drazek pojedynczy. Na 170cm spokojnie mozesz cos takiego zrobic,
akurat beda sie miescic krotsze rzeczy na obu drazkach. Jesli wzrost Cie
ogranicza warto jak juz Anka wspomniala zaopatrzyc sie w specjlany drazek. Z
mojego doswiadczenia nie ma co sie lasic na dodatkowe bajery typu spuszczany
drazej, wieszak na krawaty itp., bo sporo podwyzsza cene takowej szafy, a
pozniej malo sie te wynalazki docenia.

--
pozdr,
ewka

9. Data: 2007-01-22 08:19:42

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ra" <...@s...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś posiada 2 drążki na wieszaki jeden nad drugim
> w szafie wnękowej ? Jak się to sprawdza w życiu codziennym ?[...]

Bardzo. U mnie jest tak:

======================== <- półka
------------------------ <- drążek górny

-------------| <- drążek dolny, mocowany
| do pionowej podpory

Półka jest na wysokości 2m, drążek górny - 1,90, dolny - coś koło metra.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://www.truecolors.pl

Używany ekspres ciśnieniowy z allegro?
Usuwanie rdzy ze sprzętu kuchennego
Lodówka Elektrolux ERB 2945
Rozliczenie wody dostałam :/
wykończenie stanu developerskiego - od czego zacząć?