Lodówka Elektrolux ERB 2945

1. Data: 2007-01-20 14:26:16

Temat: Lodówka Elektrolux ERB 2945
Od: "Maria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czytałam, że lodówki Elektroluxa mogą się ciężko otwierać.
Czy model ERB 2945 też tak ma ?
Proszę o opinie użytkowników na jej temat .

dziękuję za pomoc
Maria

2. Data: 2007-01-20 16:42:18

Temat: Re: Lodówka Elektrolux ERB 2945
Od: Horde <z...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> czytałam, że lodówki Elektroluxa mogą się ciężko otwierać.
> Czy model ERB 2945 też tak ma ?

Ma - po zamknięciu lodówki powietrze w środku ochładza się i tworzy się
drobne podciśnienie. Po chwili wyrównuje się i otwiera się już
normalnie, ale jeżeli zamkniesz i za 5 sekund spróbujesz otworzyć, to
możesz wyciągnąć lodówkę na środek kuchni. :)

JK

Rozliczenie wody dostałam :/
wykończenie stanu developerskiego - od czego zacząć?
Grzejniki aluminiowe a podzielniki.
Ciśnieniowy ekspres do kawy
gdzie tani blat knglomerat?