Rozliczenie wody dostałam :/

1. Data: 2007-01-20 12:26:15

Temat: Rozliczenie wody dostałam :/
Od: " Zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i po raz pierwszy przeczytałam i przemyślałam, że choć ukryta w innych
opłatach to całkiem znacząca pozycja - 80zł/m-c dla 2 osób..
Teraz mam pytania, jak jest u Was.
Mnie wychodzi prawie 5 m na głowę w miesiący przy 3 osobach.
W tym codzienny prysznic rano i wieczorem, spłuczka geberita zmałym i dużym
spłukiwaniem, mycie naczyń ręczne ale tylko spłukiwanie pod bieżącą wodą,
codziennie obiad jednodaniowy a pranie co 2 dziń w nowej pralce, która
oszczędza wode jak może, co widać po efektach płukania :/

Jakie macie zużycie wody przy Waszym trybie życia i jakie ceny? U mnie woda
ze ściekami po 5,43 zł

2. Data: 2007-01-20 13:27:31

Temat: Re: Rozliczenie wody dostałam :/
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Zebra" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> No i po raz pierwszy przeczytałam i przemyślałam, że choć ukryta w innych
> opłatach to całkiem znacząca pozycja - 80zł/m-c dla 2 osób..
> Teraz mam pytania, jak jest u Was.

U nas 2os. - prysznic tak samo, spluczka geberit tak samo, pranie srednio
raz dziennie, zmywanie z zmywarce raz dziennie, mycie podlogi raz dziennie
dochodzi - czyli wiaderko wody :)

> jakie ceny? U mnie woda
> ze ściekami po 5,43 zł

U nas 5,98 a podgrzanie cieplej 10, 24.
Na miesiac srednio ciepla i zimna woda ok 70zl

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2007-01-20 16:04:53

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sat, 20 Jan 2007 12:26:15 +0000 (UTC), name: Zebra:

> Mnie wychodzi prawie 5 m na głowę w miesiący przy 3 osobach.

8m3 na 3 osoby na miesiac (ciepła + zimna).
Trzecia osoba jeszcze bardzo mała więc pranie prawie
codziennie. Spłuczka 25-letnia, mycie naczyń ręczne.
Dane za styczeń, więc kąpanie/prysznic rzadziej niż
2 razy dziennie :)

Miroo (http://miroo.ovh.org)

4. Data: 2007-01-20 17:32:33

Od: " " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> U nas 5,98 a podgrzanie cieplej 10, 24.
> Na miesiac srednio ciepla i zimna woda ok 70zl

Zakładając że zużywacie pół na pół ciepłą z zimną to wychodziłoby po 3 metry,
to jakby mniej niż ja. Niestety licznik jest ok, bo w połowie roku wymieniany
i wskazania półroczne niemal identyczne :(.

5. Data: 2007-01-20 17:34:10

Od: " zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miroo <m...@C...LETTERSpl> napisał(a):

> 8m3 na 3 osoby na miesiac (ciepła + zimna).

Chyba się wezme i rozpłaczę, buuuuuu....

6. Data: 2007-01-20 17:52:08

Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W 3 osobowej rodzinie (prysznic podobnie, spłuczka staroć, pranie raz w
tygodniu) zużycie wody na poziomie 7-8m2 (po zainstalowaniu eco-wellness).

7. Data: 2007-01-20 19:12:10

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> codziennie. Spłuczka 25-letnia, mycie naczyń ręczne.
> Dane za styczeń, więc kąpanie/prysznic rzadziej niż

U mnie podobnie 2 duże + 1 mała osoba około 7-8m3. Przed założeniem licznika
płaciliśmy za 15 m3 i zazwyczaj na koniec roku przychodziła jeszcze dopłata.

Tomek

8. Data: 2007-01-20 19:14:46

Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> U nas 2os. - prysznic tak samo, spluczka geberit tak samo, pranie srednio
> raz dziennie, :)

Pranie raz dziennie na dwie osoby?
Matko, ja na trzy osoby w tym jedno małe ( a więc bardzo brudne i wiecznie
upaćkane) dziecko pranie robię max trzy razy w tygodniu

--
Pozdrawiamy
Marta i Arek 16 miesięcy

9. Data: 2007-01-20 20:28:49

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bunny napisał(a):
> [...]
> Matko, ja na trzy osoby w tym jedno małe ( a więc bardzo brudne i wiecznie
> upaćkane) dziecko pranie robię max trzy razy w tygodniu

może autorka przez "pranie" rozumie każde puszczenie pralki automatycznej ?
Ja (1 os. dorosła) pranie robię zwykle raz w tygodniu, ale jest to
cztery czy pięć wsadów do pralki.
Pewnie mogłabym upchnąć w mniejszej ilości, ale ograniczają mnie kolory
i faktury tkanin.

Magdalaena

10. Data: 2007-01-21 00:38:14

Od: Luki <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zebra napisał(a):
> [...]
> oszczędza wode jak może, co widać po efektach płukania :/
>
> Jakie macie zużycie wody przy Waszym trybie życia i jakie ceny? U mnie woda

Witam

Przy podobnych parametrach - dla 2 osób - za cały zeszły rok - średnia
wyszła dokładnie - 4m3/osobę. Dodam tylko - że w tej ilości jest także
kuchnia - mająca własny licznik - pracuje tam właściwie tylko zmywarka -
połknęła 11m3 od września 2005 do dziś. Łazienka w tym czasie pożarła
117m3 - w sumie 128m3 przez 16 miesięcy = 8m3 na dwie osoby.

pzdr
Luki

wykończenie stanu developerskiego - od czego zacząć?
Grzejniki aluminiowe a podzielniki.
Ciśnieniowy ekspres do kawy
gdzie tani blat knglomerat?
Problem z plyta ceramiczna Whirlpoola AKR 105 IX