Używany ekspres ciśnieniowy z allegro?

1. Data: 2007-01-20 15:36:29

Temat: Używany ekspres ciśnieniowy z allegro?
Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przeglądając allegro natknąłem się na wiele używanych ekspresów
ciśnieniowych w dobrych cenach. Czy może ktoś z szanownych grupowiczów
polecić coś wartego uwagi w niskiej cenie? (Powiedzmy 200-400zł).

2. Data: 2007-01-21 15:40:05

Temat: Re: Używany ekspres ciśnieniowy z allegro?
Od: d...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

weź tylko cisnieniowy siemensa tc55002 to jest najlepszy pomimo iż
już starszy model
reszta to strasznie awaryjne

pozdrawiam

3. Data: 2007-01-21 17:29:54

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
.com...
>weź tylko cisnieniowy siemensa tc55002 to jest najlepszy pomimo iż
>już starszy model
>reszta to strasznie awaryjne

Eeee, nie koniecznie.
Jest trochę dobrych firm, np. z tańszych saeco

4. Data: 2007-01-21 18:36:33

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 16:36, "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> wrote:
> [...]
> ciśnieniowych w dobrych cenach. Czy może ktoś z szanownych grupowiczów
> polecić coś wartego uwagi w niskiej cenie? (Powiedzmy 200-400zł).

Złośliwość handlowców nie zna granic :-)
W Euro jest Saeco za 399 - nowe :-)

--
ZZ@private

5. Data: 2007-01-22 00:03:42

Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem np coś takiego:

http://www.allegro.pl/item158519306_ekspres_cisnieni
owy_abc_15_bar.html
http://www.allegro.pl/item159306341_okazja_saeco_via
_venezia_superautomatica_bcm_.html
http://www.allegro.pl/item158528316_ekspres_cisnieni
owy_krups_880_15_bar.html

Co o tym myślicie?

6. Data: 2007-01-22 08:10:00

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> napisał w wiadomości
> Znalazłem np coś takiego:

> [...]

Jesli chodzi o te z raczka na kawe to ja akurat nie posiadam, ale mam opinie
z pierwszej reki od tesciow i nie uzywaja juz tego, bo im sie nie chce
bawic. Zbieraja sie na zakup takiego, gdzie kawe wsypuje sie bezposrednio do
jakiegos pojemnika, najlepiej w ziarnach, ale te sa juz drogie.

A ja w takim razie przylacze sie do pytanie co sadzicie o tym wynalazku?
http://www.allegro.pl/item159277109_nowy_philips_sen
seo_cisnieniowy_najtaniej_.html
Widzialam to juz 2 lata temu w de, ale nie kupilam bo nie widzialam w Polsce
tych saszetek, teraz tez tylko widze na allegro. Czy ktos z Was ma to cos,
albo ma informacje od kogos kto ma? Jak to sie sprawdza i czy ta kawa z
saszetek firmy Douwe Egberts jest smaczna?

--
pozdr,
ewka

7. Data: 2007-01-22 08:59:28

Od: "Galind" <galind@wpUSUN_TO***.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeglądając allegro natknąłem się na wiele używanych ekspresów
> ciśnieniowych w dobrych cenach. Czy może ktoś z szanownych grupowiczów
> polecić coś wartego uwagi w niskiej cenie? (Powiedzmy 200-400zł).

Spróbuj znaleźć stary model Zelmera, metalowy - cud, miód, malina. Gorąca
samczna kawa. Poszukiwany jak rarytas - mało tych urzadzeń na rynku. Tylko
nie pomyl się i nie zakup nowoczesnych plastikowych tej firmy :-)

pozdr
Galind

8. Data: 2007-01-22 20:02:57

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=159622124

bierz ten to jest wersja siemensa z tego jest najleosz kawa wi jest
mało awaryjny wiem bo pracuje w serwisie siemensa

pozdrawiam

9. Data: 2007-01-23 19:27:43

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 22, 9:10 am, "ewka" <e...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> bawic. Zbieraja sie na zakup takiego, gdzie kawe wsypuje sie bezposrednio do
> jakiegos pojemnika, najlepiej w ziarnach, ale te sa juz drogie.

Są gusta i potrzeby. Ja mam z rączką bo robię nim kawę taką jak
ja chcę, a nie jak durny automat wymśla.
Mam doświadczenia :-) Do firmy kupiłem full automat Saeco z młynkiem
i takim tam, a w domu mam "ręczny".
Z tych ziaren z tej samej paczki mogę w domu zrobić zdecydowanie
smaczniejszą kawę niż robi automat.
To coś jak robienie zdjęć, niby automat zawsze robi poprawne
technicznie, ale ręczne ustawienia są czasem lepsze;

> [...]
> Widzialam to juz 2 lata temu w de, ale nie kupilam bo nie widzialam w Polsce
> tych saszetek, teraz tez tylko widze na allegro.

Bo ich nie ma w sklepach, są u dostawców kawy.
Pomysł dobry do firmy, w domu - znowu poprawnie technicznie - nie
znaczy dobrze.

> Czy ktos z Was ma to cos,
> albo ma informacje od kogos kto ma? Jak to sie sprawdza i czy ta kawa z
> saszetek firmy Douwe Egberts jest smaczna?

Byłbym bardzo zdziwiony, jak na razie nie trafiłem na dobrą Douwe
(ale też próbowałem tylko dwu czy trzech).

--
ZZ@private

10. Data: 2007-01-23 20:07:18

Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
A co sądzicie o ekspresach:

Saeco Magic Deluxe (ile warto dać za taki w dobrym stanie?)
Saeco Via Venezia
Saeco Vienna Edition

Ewentualnie Via Veneto

aa i znalazłem jeszcze coś takiego:

http://www.allegro.pl/item160343323_solis_master_pro
.html

Co radziłaby grupa?

Usuwanie rdzy ze sprzętu kuchennego
Lodówka Elektrolux ERB 2945
Rozliczenie wody dostałam :/
wykończenie stanu developerskiego - od czego zacząć?
Grzejniki aluminiowe a podzielniki.