20-letnia węgierka

11. Data: 2006-11-29 17:07:24

Temat: Re: 20-letnia węgierka
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ekkein$sij$1@nemesis.news.tpi.pl _hehehe
<s...@s...pl> napisał(a):

> :)
> z tego co wiem
> huby zasiedlaja zywe tkanki
> choc stare lub oslabione chorobami

Hejka. Tadek, nikt mi tak nie potrafi poprawić nastroju, jak Ty. :-)
Pozdrawiam sromotnie Ja...cki

12. Data: 2006-11-29 17:19:33

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:ekkein$sij$1@nemesis.news.tpi.pl _hehehe

> Hejka. Tadek, nikt mi tak nie potrafi poprawić nastroju, jak Ty. :-)
> Pozdrawiam sromotnie Ja...cki
:)
ani mi chce
ani mi zalezy na przekonywaniu Ciebie
ze jest inaczej niz sie Tobie wydaje
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

13. Data: 2006-11-29 19:34:58

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ekkfla$1t9$1@nemesis.news.tpi.pl _hehehe
<s...@s...pl> napisał(a):

> ani mi chce
> ani mi zalezy na przekonywaniu Ciebie
> ze jest inaczej niz sie Tobie wydaje

Hejka. Żeby przekonać, trzeba mieć argumenty. Chłopski rozum nie
wystarczy. < lol >
Pozdrawiam ruralizacyjnie Ja...cki
PS Widzę, że niestety nadal masz problemy z grzybami.

14. Data: 2006-11-30 02:15:20

Od: "Moon" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina wrote:
> Węgierce, na działce teściów, został obcięty ułamany konar. Od strony
> cięcia kora zrobiła się czarna i zaczęły na niej rosnąć huby, czy to
> jest stan normalny po amputacji, czy też dzieje sie coś złego, a jeśli
> tak to jak temu zaradzić.
> Moje doświadczenia z drzewami owocowymi sięgają 4 lat. Nie jestem w
> stanie im pomóc, więc ładnie proszę o porady.

nie przejmuj się aż tak bardxo.
ja mam śliwki ok 30 letnie, które mają różne huby, tu i ówdzie od co
najmniej 10 lat.
w końcu, śliwa, to nie sekwoja, i nikt nie oczekuje wielkiej żywotności od
tego drzewa.
kiedyś uschnie i tyle, huba, czy bez huby.

moon

--
always hardcore!

15. Data: 2006-11-30 06:13:39

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina" <m...@n...vp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stan normalny po amputacji, czy też dzieje sie coś złego, a jeśli tak to

Na martwym drewnie rosnie grzyb bo nie zostalo zabezpieczone przed tym po
cieciu (jesli jeszcze wtedy ta galaz byla zywa). Konar mogl zostac porazony
wczesniej.
Moim zdaniem teraz trudno bedzie temu zaradzic. Mozna by usunac porazona
czesc a resztki grzyba probowac zwalczyc srodkiem grzybobojczym (np.
miedzian).
Jesli ten gatunek grzyba rosnie tylko na martwym, to wielkiego powodu do
zmartwienia nie masz.

Pozdrawiam,
Bpjea

16. Data: 2006-11-30 06:18:10

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Rana po usunięciu konara została prawidłowo zaopatrzona specjalnym
> grzybobójczym preparatem.

Jesli tak, to martwica mogla pojawic sie na zewnetrznej czesci galezi pod
kora ponizej ciecia.
Mozliwe, ze ciecie bylo zbyt odlegle od pnia (?)

Pozdrawiam,
Bpjea

17. Data: 2006-11-30 06:48:26

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem teraz trudno bedzie temu zaradzic. Mozna by usunac porazona
> czesc a resztki grzyba probowac zwalczyc srodkiem grzybobojczym (np.
> miedzian).
:))))
w uzupelnieniu wtrace
ze teraz miedzianami byloby szczegolnie trudno
bo zwiazki te stosuje sie w temperaturze powyzej 10 stopni
a w dodatku na powierzchnie sucha
:)
z pozdrowieniami i usmeichami
smal

18. Data: 2006-11-30 08:36:39

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina wrote:

> Węgierce, na działce teściów, został obcięty ułamany konar.

Heh, a tak się dobrze zapowiadało, już widziałem te czrne włosy, płonące
oczy :-D

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

19. Data: 2006-11-30 09:39:40

Od: "ewa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko"

> Hejka. Owocniki grzyba (huby) wyrastają zazwyczaj dopiero na
obumarłych
> częściach gałęzi i pni. :-(

oj, coś chyba ntgs, bo na mojej nieobumarłej koszteli wytastają sobie
radośnie od wielu lat ;)

--
ewa

20. Data: 2006-11-30 10:46:15

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ekm8u5$2o8$1@inews.gazeta.pl ewa <a...@g...pl>
napisał(a):

> oj, coś chyba ntgs, bo na mojej nieobumarłej koszteli wytastają sobie
> radośnie od wielu lat ;)

Hejka. Non omnis moriar. :-)
Pozdrawiam retardująco Ja...cki

MI5 Persecution: Lander on C4